Потърси помощ за своята домашна
Програма Добавете учебите си часове за седмицата.
Последвайте ни
Филтрирай по тип
Материали 1-10 от 10
- Сортирай по:
- Дата на добавяне
- Брой сваляния
- Заглавие
- Брой страници
Рекламна кампания - scandalo
Материалът е направен по изискванията на д-р Абаджимаринова. Разработена е цялостна рекламна кампания на продукт, която включва формиране на медиямикс, медияплан, дефиниране на медийните цели и т.н....
26
7
0
Анализ на ТВ предаване - "Господари на ефира"
Предаването има за цел да развеселява зрителите като им показва гафове и смешни моменти, направени в телевизионни предавания.
83
6
0
Антикризисен мениджмънт и ПР скандалът с Венета Марковска
Скандалът с Венета Марковска е красноречив пример как противоречията, липсата на информация и опитите да се укрива такава водят със себе си грандиозен скандал, репутационна криза, загуба на доверие....
10
6
0
Медийна реклама в България
Динамичното развитие на маркетинговите комуникации в световен мащаб, оказа силно влияние върху България. Въпреки сравнително кратката си история, комуникационният бизнес у нас успя да достигне професионално ниво.днес секторът наброява...
16
5
0
Анализ на реклама на кафе
Анализ на реклама на кафе. Използвала съм имидж модел, емоцията в рекламата, еротиката в рекламата....
0
5
0
Рекламна кампания за продукт
Изпитен проект по дисциплината рекламна кампания. Анализира се нереален продукт (в този случай бира от ейл)....
34
5
0
Анализ на реклама на Lavazza
Анализа включва основните понятия свързани със създаването на една реклама,как да повлияем на рецепиента така че продъктът да бъде закупен....
17
4
0
Ефективни форми на бизнес комуникации с медиите - рекламата, рекламен пазар, видове посредници
Пъблик рилейшънс и медиите. Медийна политика на бизнес организацията. Реклама, насърчаване на продажбите и пропаганда. Характеристика на рекламата. Видове реклама. История и развитие на рекламата. PR вместо реклама...
24
4
0
Мениджмънт на рекламата
Проект в областта на рекламата. Рекламен план, график за организиране на рекламна кампания (Дата, място, час) на отделните мероприятия по различните комуникационни канали. Рекламата като комуникация и като специфичен вид капиталовложение (инвестиция)....
8
3
0