Състояние на човешките ресурси в семеен хотел 4 сезона и в туристическа агенция Томас Тур 13 стр.

"Състояние на човешките ресурси в семеен хотел "4 сезона" и в туристическа агенция "Томас Тур"

Хотел "4 Сезона" е малък тризвезден хотел с ключово местоположение в София, разположен е на на столичния булевард "Г.М. Димитров"32, близо до кръговото на 4-ти километър, с лесен достъп до центъра (6 км), летище София (5 км)...
mOn
3 0 0
Екологична устойчивост на туристически дестинации 24 стр.

Екологична устойчивост на туристически дестинации

Eкспанзията на човешките дейности в края на XX век поражда сериозни отрицателни въздействия върху околната среда. Започват да се търсят методи за преодоляване на негативните последици. Така се поставя началото на идеята за устойчивостта....
mOn
2 0 0
Културния туризъм в Несебър 5 стр.

Културния туризъм в Несебър

Венеция – Несебър Кой са основните проблеми от гл.т. на развитието на културния туризъм в Несебър? Аргументи от гл. т. на теоретичните постановки за развитието на градски туризъм в обект на ЮНЕСКО. Кой са общите проблеми и кои частни?
mari_angelova
15 7 0
Национален туристически емитивен пазар Франция 12 стр.

Национален туристически емитивен пазар Франция

Франция е една от най-предпочитаните страни за посещения. Това обаче въобще не заглушава възможностите й да генерира голям брой емитивни туристи. Френският турист е един от предпочитаните туристи зарaди платежоспособността си....
mOn
26 1 0
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ТУРИСТИЧЕСКИТЕ ДЕСТИНАЦИИ НЕСЕБЪР И ТЕНЕРИФИ В ИНТЕРНЕТ СРЕДА 17 стр.

ПРЕДСТАВЯНЕ НА ТУРИСТИЧЕСКИТЕ ДЕСТИНАЦИИ НЕСЕБЪР И ТЕНЕРИФИ В ИНТЕРНЕТ СРЕДА

От гледна точка на продукта (туристически) марката се смята за най-важната характеристика на бранд идентичността, въпреки риска от капана на фиксирането.
messi
6 0 0