Материали 1-10 от 10

Представяне на туристическите дестинации Слънчев бряг и Ибиза в интернет среда 5 стр.

“Представяне на туристическите дестинации Слънчев бряг и Ибиза в интернет среда”

Търговската марка като идентификация се явява много важен маркетингов инструмент. Определящо за търговската марка е името. То се състои от две части: домейн и фактическото име, с което се идентифицира продукта.
messi
0 0 0
Семейно хотелиерство 7 стр.

Семейно хотелиерство

В България най-разпространеното схващане за малък хотел е семейният хотел, чийто среден брой стаи обикновено е до 20, или около 30-40 легла. Малките хотели се управляват от собствениците на къщите, които най-често са преустроени като места за настаняване
Rumelin
0 3 0
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ТУРИСТИЧЕСКИТЕ ДЕСТИНАЦИИ НЕСЕБЪР И ТЕНЕРИФИ В ИНТЕРНЕТ СРЕДА 17 стр.

ПРЕДСТАВЯНЕ НА ТУРИСТИЧЕСКИТЕ ДЕСТИНАЦИИ НЕСЕБЪР И ТЕНЕРИФИ В ИНТЕРНЕТ СРЕДА

От гледна точка на продукта (туристически) марката се смята за най-важната характеристика на бранд идентичността, въпреки риска от капана на фиксирането.
messi
6 0 0
Културния туризъм в Несебър 5 стр.

Културния туризъм в Несебър

Венеция – Несебър Кой са основните проблеми от гл.т. на развитието на културния туризъм в Несебър? Аргументи от гл. т. на теоретичните постановки за развитието на градски туризъм в обект на ЮНЕСКО. Кой са общите проблеми и кои частни?
mari_angelova
15 7 0