Потърси помощ за своята домашна
Програма Добавете учебите си часове за седмицата.
Последвайте ни
Филтрирай по тип
Филтрирай по университет
- Университет за национално и световно стопанство (198)
- Нов български университет (127)
- Софийски университет "Св. Климент Охридски" (23)
- Технически университет (15)
- Висше транспортно училище "Тодор Каблешков" (10)
- Колеж по библиотекознание и информационни технологии (8)
- (6)
- Химикотехнологичен и металургичен университет (5)
- Колеж по телекомуникации и пощи (1)
- Национална спортна академия (1)
- Медицински университет (1)
- Университет по архитектура, строителство и геодезия (1)
Материали 1-10 от 10
- Сортирай по:
- Дата на добавяне
- Брой сваляния
- Заглавие
- Брой страници
Изграждане и позициониране на търговската марка
Какъв вид марка е Innocent. Защо (какви са предимствата и недостатъците)?
Какъв вид е името на марката (посочете предимствата и недостатъците)?
Какво "разказва" логото й?...
0
1
0
Маркетингова стратегия на компания Wishio
Представяне на компанията, описание на нейните услуги, защо клиентите използват услугите на компанията, какво е позиционирането на Wishio бранша, разработване на комуникационен план...
0
0
0
Как мога да стана по- успешен
Успехът е индивидуално понятие и всеки го разбира по свой собствен начин. Общоприетото възприятие за успех е най-често свързано с постигането на дадена цел или резултат....
0
0
0
Продуктово маркетингово изследване в "Procter & Gamble"Co
Подобренията в продуктовата гама на корпорация "Procter & Gamble" и в частност серията перилни препарати "Вonux". В следствие на допусната технологична грешка в процеса на създаване на продукта за премахване на петна по дрехите, една
0
0
0
Разработване на on-line маркетингова стратегия на фирма
Онлайн маркетингова стратегия на фирма "Датекс" ООД...
0
0
0
Продуктовя политика на "Кока Кола ХБК"
Какви продукти и с какви характеристики произвежда фирмата?
"Кока-кола Хеленик ботлинг къмпани" АД е дългогодишна бутилираща компания за безалкохолни напитки и търговска марка на компанията "Кока-кола", както и вторият по продажби бу
0
0
0
Асортиментната политика – важна съставна част на продуктовата политика
Продуктът като елемент на маркетинговия микс. Продукт и стока. Равнища на продукта. Продуктова категория. Продуктова единица. Артикул...
0
0
0
Стратегия за портфолио на марката и фирмено представяне
Един от основните въпроси, който мъчи маркетолозите и до днес е дали по-голямото портфолио от марки, носи по-добри резултати...
0
0
0
Доходи в България. Финансово стабилен ли е българинът?
Маркетингово проучване относно доходите в България. Факти, динамика, анализ и тенденции...
0
0
0