Материали 1-10 от 10

Педагогически стратегии за работа с деца с аутизъм в предучилищна възраст 82 стр.

Педагогически стратегии за работа с деца с аутизъм в предучилищна възраст

Тезата, която лежи в основата на тази дипломна работа е, че съществуват терапии, благодарение на които при ранно диагностициране и навременна интервенция, индивидите с аутистично разстройство могат да получат добри шансове...
admin
28 22 0
Особености на психологическото развитие на децата с умствена изостаналост 65 стр.

Особености на психологическото развитие на децата с умствена изостаналост

Предмет е: особеностите на мотивирането за игра на деца с умствена изостаналост Целта е: Изучаването на особеностите на мотивирането за игра на деца с умствена изостаналост...
lubega
0 1 0
Интегрирано обучение на деца със СОП 17 стр.

Интегрирано обучение на деца със СОП

С термина "специални образователни потребности" се определят онези деца, чийто образователни потребности възникват от увреждания, нарушения на функции или трудности в обучението...
gecata_maina
32 7 0
ФОРМИ НА ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ МЕЖДУ ДЕТСКАТА ГРАДИНА НАЧАЛНОТО УЧИЛИЩЕ И СЕМЕЙСТВОТО 17 стр.

ФОРМИ НА ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ МЕЖДУ ДЕТСКАТА ГРАДИНА, НАЧАЛНОТО УЧИЛИЩЕ И СЕМЕЙСТВОТО

В историята на педагогиката присъстват разнообразни виждания за приемствеността на образователната среда в семейството, предучилищните заведения и началните класове.
messi
5 0 0