Материали 1-10 от 10

Лични продажби Стимулиране на продажбите 13 стр.

Лични продажби. Стимулиране на продажбите.

Същност и функции. Етапи на личните продажби. Продажбена територия. Психология на общуване с клиентите. Стимулиране на продажбите - същност и функции. Направления на стимулиране и форми...
gecata_maina
33 2 0
Индустриален маркетинг 16 стр.

Индустриален маркетинг

Маркетингови концепции. Цели на маркетинговата дейност. Разпространение на маркетинговата дейност. Анализ на пазарните възможности. Подбор на целевите пазарни сегменти. Разработване на маркетингов микс...
admin
8 2 0
Организационни структури на управление 12 стр.

Организационни структури на управление

Трябва да се има в предвид обаче, че в практиката на всяка организация има моменти когато настъпват непредвидени промени в резултат на кризисни ситуации свързани с глобалната икономика и които по един или друг начин се отразяват...
admin
8 2 0
Брандинг 3 стр.

Брандинг

Няма единна теория за брандинга, тъй като няма и единно разбиране за съдържанието на понятието. Най- общо, то би трябвало да означава едновременно две неща: създаване на бранд и управление на вече създаден бранд...
ivan40
3 2 0