Потърси помощ за своята домашна
Програма Добавете учебите си часове за седмицата.
Последвайте ни
Филтрирай по университет
- Софийски университет "Св. Климент Охридски" (24)
- Варненски свободен университет (21)
- Икономически университет (14)
- Нов български университет (14)
- Русенски университет "Ангел Кънчев" (9)
- Университет за национално и световно стопанство (9)
- Бургаски свободен университет (6)
- Югозападен университет "Неофит Рилски" (4)
- Шуменски университет "Епископ Константин Преславски" (4)
- Университет "Проф. Асен Златаров" (2)
- Пловдивски университет "Паисий Хилендарски" (2)
- Великотърновски университет "Св. св. Кирил и Методий" (2)
- Тракийски университет (2)
- (2)
- Технически университет (1)
- Национален военен университет "Васил Левски" (1)
Материали 1-10 от 10
- Сортирай по:
- Дата на добавяне
- Брой сваляния
- Заглавие
- Брой страници
Проблемите на PR-те с медиите
Основните проблеми при работата с медиите са неточната интерпретация на информацията, подадена от PR-а и липсата на критерии за разграничаването й от рекламата. Други проблеми са исканията на медиата или отделни журналисти за заплащане при...
0
0
0
Реклама и пиар
В условията на модерната икономика всяка организация, независимо от дейността и големината си, осъзнава важната роля, която информационните и комуникационните решения имат...
18
4
0
Връзки с обществеността на неправителствените организации
Теорията предлага стотици определения за понятието "Връзки с обществеността". Една от първите научни дефиниции, формулирани от Рекс Харлоу през 1976г. въз основа на 472 известни определения гласи...
0
0
0
Връзки с обществеността на неправителствените организации
Теорията предлага стотици определения за понятието “връзки с обществеността”. Една от първите научни дефиниции, формулирани от Рекс Харлоу през 1976г. въз основа на 472 известни определения гласи:
0
0
0
Ефективни форми на бизнес комуникации с медиите - рекламата, рекламен пазар, видове посредници
Пъблик рилейшънс и медиите. Медийна политика на бизнес организацията. Реклама, насърчаване на продажбите и пропаганда. Характеристика на рекламата. Видове реклама. История и развитие на рекламата. PR вместо реклама...
24
4
0
ИЗГРАЖДАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИМИДЖА
Съвременните производствено-икономически процеси стават все по-сложни и динамични. Това се определя от научно-техническия прогрес, проблемите на енергийно-суровинните ресурси, продоволствието и екологията.
0
0
0
Връзки с обществеността в социалната сфера
Съвременните връзки с обществеността са ключов процес с огромно значение за просперитета на организациите и гражданското общество. Специалистите по връзки с обществеността осъществяват както технически функции, така изпълняват ролята на интерпретатори...
1
0
0
Видове имидж в публичната комуникация
През последните няколко години бяха направени значителни крачки за модернизация на далекосъобщителната мрежа в България. Това стана възможно поради приоритетната роля на телекомуникациите за развитие на националната икономика в новите условия...
3
1
0
Кусрова работа по Комуникации и знание- Самсунг
"Навсякъде по света хората са жадни за едно и също нещо – свобода. Това е свободата от ограниченията на времето и пространството; свободата за достъп до информация и развлечения; свободата за комуникация навсякъде и по всяко време.
8
0
0