Материали 1-10 от 10

Ролята на сервизното обслужване за повишаване на удовлетвореността на потребителите 88 стр.

Ролята на сервизното обслужване за повишаване на удовлетвореността на потребителите

Днес фирмите в България са изправени пред множество трудности и предизвикателства. От една страна е продължилата години депресия, а от друга страна действителността на усилващата се конкуренция в условията на глобализация...
cblock
0 0 0
Стратегии за развитие на МБДПЛР Св Иван Рилски 84 стр.

Стратегии за развитие на МБДПЛР "Св. Иван Рилски"

Анализ на стратегиите за развитие на МБДПЛР ”Св. Иван Рилски”. Задачите, които се извършват са: преглед на теоретичните основи, анализ на развитието на дейността, анализ на пазарните позиции, SWOT-анализ...
Simonsita
8 0 0
Маркетинг 72 стр.

Маркетинг

Едно от най-големите предизвикателства за действащите предприятия в България е това да успеят да създадат и поддържат жизнеспособна дейност в условията на глобализирана конкуренция и рязко променящите се пазар и околна среда...
ndoe
3 0 0
Дистрибуцията като форма на посредничество в Плодекс ООД София 71 стр.

Дистрибуцията като форма на посредничество" в "Плодекс" ООД София

Един съществен за всяка икономика акцент е този за формите и управлението на разпределението /дистрибуцията/ на продуктите с цел довеждането им до потребителите...
loli
3 0 0