Материали 1-10 от 10

Казус по маркетинг 8 стр.

Казус по маркетинг

На 21 декември 2009 година Фолксваген Индия част от Volkswagen Group обявява, че има за цел да продаде 300 единици от новия си автомобил с оглед на очакванията и еуфорията на клиентите след предварително маркетингово...
nicky931
24 5 0
Казус по бизнес етика 5 стр.

Казус по бизнес етика

Бебешкото мляко на "Нестле". Ще започна разглеждането на казуса с едно изказване , че ако „мъжкият морал” е морал преди всичко на правдата, на справедливостта, то „женският морал” е морал на грижата. Именно грижата за бебетата и децата...
admin
88 5 0
Разрешаване на властови конфликт във фирма 6 стр.

Разрешаване на властови конфликт във фирма

Казус по управленско консултиране. Предвид посочените данни е възможно задълбочаване на конфликта между генералния директор и техническия и търговския директор. Това може да доведе до затрудняване на изпълението на проекта по преструктуриране...
admin
47 5 0
Концептуална схема за стратегическо мислене в бизнеса и методи за изследване на конкурентоспособносттаdoc 13 стр.

Концептуална схема за стратегическо мислене в бизнеса и методи за изследване на конкурентоспособността.doc

В днешно време за добрата ефикасност на фирмата говори нейната конкурентоспособност, дялът или позицията на пазара, която владее.
nicky931
38 3 0
Основи на маркетинга - казус 11 стр.

Основи на маркетинга - казус

Точно на това залага Фолксваген Индия част от Volkswagen Group Индия за новия си продукт, който все още не е пуснат на пазара, но фирмата възлага големи надежди на предстоящият продукт, тъй като още преди наличиeто на пазара...
nerven
3 3 0
ПАЗАРНА СТРУКТУРА СТРАТЕГИЧЕСКО ПОВЕДЕНИЕ КОНКУРЕНТНИ ПРЕДИМСТВА НА ITS IRIS ЕООД 8 стр.

ПАЗАРНА СТРУКТУРА – СТРАТЕГИЧЕСКО ПОВЕДЕНИЕ – КОНКУРЕНТНИ ПРЕДИМСТВА НА “ITS – IRIS” ЕООД

Идеята за създаване на фирмата е повлияна от настоящата икономическа криза в страната, която свива покупателната способност на клиентите и повишава тяхната нужда от подобен род услуги предвид интензивното развитие на техниката в глобален мащаб.
messi
3 3 0