Материали 1-10 от 10

Стратегическото управление на фирмата на примера на НМ 76 стр. очаква одобрение

Стратегическото управление на фирмата на примера на Н&М

Магистърска теза. Анализира проявлението в практиката на стратегическото управление чрез казуса на H&M, който е избран, за да илюстрира два основни въпроса - концепцията за стратегическото управление и анализа на стратегическото управление на фирмата...
cblock
0 0 0
Mаркетингова стратегия на детски център Play park 53 стр. очаква одобрение

Mаркетингова стратегия на детски център "Play park"

Предметът на моята дипломна работа е до колко са удовлетворени клиентите от предоставените услуги на детски център "Play park". Целта на дипломната работа е да се разработи маркетингова стратегия на детския център...
ndoe
0 0 0
Поведение на потребителя в дигиталния маркетинг 65 стр. очаква одобрение

Поведение на потребителя в дигиталния маркетинг

Предмет на дипломната работа е дигиталният маркетинг и това как чрез него фирмите могат да достигат до повече потребители. Разработката разкрива дигиталният маркетинг като маркетинг, който се развива в дигиталното пространство...
messi
0 0 0
Съвременни контент маркетинг стратегии и тактики в козметичния бранш 53 стр. очаква одобрение

Съвременни контент маркетинг стратегии и тактики в козметичния бранш

Основното място за комуникация в маркетинга на съдържание е интернет. Интернет е средството, благодарение на което можем да доставяме маркетингови съобщения по ефективен, бърз и приятелски начин...
nerven
0 0 0
Управление на маркетинговата дейност на фирма 17 стр.

Управление на маркетинговата дейност на фирма

Фирмата още в самото начало на своята предприемаческа дейност трябва ясно да формулира целите си, визията си, философията, мисията, както и да създаде инвестиционен проект и работен бизнес план.
messi
0 1 0
ПЛАСМЕНТНА ПОЛИТИКА НА ЗД ЕВРОИНС АД 99 стр.

ПЛАСМЕНТНА ПОЛИТИКА НА ЗД „ЕВРОИНС” АД

Във всяко общество, в процеса на своята дейност (производство на материални блага, оказване на услуги и др.), хората и техните колективи встъпват в определени взаимоотношения помежду си.
messi
0 0 0
 Маркетингова комуникационна стратегия на ПК ХЕМУС 89 стр.

Маркетингова комуникационна стратегия на ПК “ХЕМУС”

Съвременният маркетинг изисква доста повече, отколкото да се създаде един продукт, да му се определи предварителна цена и да се осигури неговата достъпност за целевите потребители.
messi
0 0 0
Изследване на нагласите на българските потребители към търговска марка спортни стоки 79 стр.

Изследване на нагласите на българските потребители към търговска марка спортни стоки

Динамиката на съвремието налага на всяка фирма, която произвежда и изнася продукти на пазара, да направи оценка на собствените обекти на интелектуална собственост, на портфейла, който притежава, защото освен тези обекти има и други интелектуални права, ко
messi
0 0 0
Маркетингови стратегии в дистрибуцията на лекарствени продукти 110 стр.

Маркетингови стратегии в дистрибуцията на лекарствени продукти.

Управлението на фирма като цяло е толкова сложно в днешно време, че собствениците – мениджъри могат лесно да открият как нещата излизат извън установените рамки, ако липсва подходящо планиране и контрол на цялостната дейност.
messi
0 0 0