Материали 1-10 от 10

Туристическа политика и тенденции за развитие в туризма на Италия 159 стр.

Туристическа политика и тенденции за развитие в туризма на Италия

Целта на туристическата политика се състои в трайното гарантиране на възможности за активно физическо и психическо възстановяване на хората, общуването на все по-широки слоеве от населението с незасегната от човека природна среда.....
lubega
0 3 0
Сравнителен анализ на конкурентоспособността на морските туристически дестинации 144 стр.

Сравнителен анализ на конкурентоспособността на морските туристически дестинации

Туристическата индустрия би могла да се представи като група от конкуренти, произвеждащи материални блага и услуги, които се съревновават директно едни с други...
nerven
0 0 0
ОСОБЕНОСТИ В ПОВЕДЕНИЕТО И НАГЛАСИТЕ НА ЯПОНСКИТЕ ТУРИСТИ ПРИ ИЗБОР И ПОСЕЩЕНИЕ В БЪЛГАРИЯ КАТО ТУРИСТИЧЕСКА ДЕСТИНАЦИЯ 123 стр.

ОСОБЕНОСТИ В ПОВЕДЕНИЕТО И НАГЛАСИТЕ НА ЯПОНСКИТЕ ТУРИСТИ ПРИ ИЗБОР И ПОСЕЩЕНИЕ В БЪЛГАРИЯ КАТО ТУРИСТИЧЕСКА ДЕСТИНАЦИЯ

България и Япония са туристически страни. Въпреки това туристическият обмен между тях е малък и все още недобре изследван.
messi
6 0 0
Методика на екскурзоводството 113 стр.

Методика на екскурзоводството

Варна – морската столица на България, със своето население от 326 207 души, се нарежда на трето място сред българските градове, след столицата София и Пловдив, и е един от най-важните търговски, индустриални и културни центрове на страната....
Simonsita
10 0 0
Създаването на събитиен календар на Новотел Пловдив като фактор за повишаване на инвестиционната привлекателност и конкурентоспособност 111 стр.

Създаването на събитиен календар на „Новотел Пловдив” като фактор за повишаване на инвестиционната привлекателност и конкурентоспособност

Интересът за изготвянето на такъв проект се поражда и от факта, че „Новотел Пловдив” се определя като най-големият в страната комплекс от конгресен център и хотел, намиращи се в една и съща сграда.
messi
0 0 0