Материали 1-10 от 10

Обучението като социален феномен и обект на изследване от дидактиката 4 стр.

Обучението като социален феномен и обект на изследване от дидактиката

Обучението чрез единството на своята образователна и възпитателна същност изпълнява непреходни социални функции, които се отличават от функциите на другите социални феномени. Като социално явление обучението възниква в ранните етапи от развитието на....
admin
42 5 0
1Дидактиката на родинознанието и природознанието като педагогическа наука предмет и задачи връзка с другите науки 33 стр.

1. Дидактиката на родинознанието и природознанието като педагогическа наука – предмет и задачи, връзка с другите науки

Дидактиката на РЗ и ПЗ се отнася към системата на педагогическите науки. Тя е една от частните дидактики, която има за задача не само да конкретизира общите дидактически закономерности, но и да допринесе за тяхното обобщаване и допълване...
messi
85 4 0
Рудолф Щайнер и неговата Валдорфска реформаторска педагогика 4 стр.

Рудолф Щайнер и неговата Валдорфска реформаторска педагогика

Докладът разглежда трудовете на Рудолф Щайнер - един от основоположниците на реформаторсаката педагогика и най-важните отличителни черти на тази педагогика....
admin
43 2 0
Възпитателен процес - същност и особенности 3 стр.

Възпитателен процес - същност и особенности

Възпитателният процес е целенасочен и социално детерминиран още в най-ранния етап от развитието на човешкото общество. В процеса на общата дейност и борба за оцеляване (във всичките и форми) се поражда потребност от предаване на съществуващия трудов...
loli
25 1 0
Промени в творческите изяви на децата в продуктивните дейности 2 стр.

Промени в творческите изяви на децата в продуктивните дейности

Проблемите, свързани с естетическото възпитание на децата от детската градина и началното училище, не са малко. За да може да има траен ефект върху децата, творческите процеси и възприятия трябва да започват от най-ранна детска възраст...
messi
21 1 0