Материали 1-10 от 10

Международният маркетинг и неговите съвременни измерения 15 стр.

Международният маркетинг и неговите съвременни измерения

В последните години сме свидетели на много промени, които несъмнено оказват влияние върху развитието на световната търговия и движението на международните стоки...
petia800
169 11 0
Досие на сделка за международна продажба на тютюн 70 стр.

Досие на сделка за международна продажба на тютюн

Досие на сделка за международна продажба на тютюн (износ от България за Мароко), дисциплина: Международни бизнес операции, специалност: Международни икономически отношения...
lubega
28 11 0
Понятието държавен суверенитет и процесите на глобализация 3 стр.

Понятието „държавен суверенитет” и процесите на глобализация

В изключително актуална през последните няколко години се превърна темата за влиянието и връзките на засилващите се процеси на глобализация върху отделните,суверенни държави. Редица експерти се занимават с прогнозиране на бъдещето...
legolas
208 11 0
Капиталът като фактор в икономиката на развиващите се страни 9 стр.

Капиталът като фактор в икономиката на развиващите се страни

Земята, включително всички природни ресурси и труда са първични фактори на производство. По-конкретно капиталът са произведени стоки, които могат да бъдат използвани като фактори за по-нататъшно производство...
nicky931
154 9 0
Аутсорсинг и инсорсинг 15 стр.

Аутсорсинг и инсорсинг

Под понятието аутсорсинг (идва от английското outsourcing, което е съкращение от outside resource using) се разбира взимане на вътрешни функции на дадена компания и предоставянето им за изпълнение от външна компания, разполагаща с необходимите...
admin
89 6 0