Материали 1-10 от 10

Стратегически маркетинг 260 стр.

Стратегически маркетинг

Стратегическият маркетинг се появява и развива през последните ;сетипетия на настоящия век. Това се обуславя от настъпилите сьщес-1вни промени в потребителското поведение и нарасналата конкурен- (ПЗ) (ГИ)...
loli
1 0 0
Маркетингови проучвания в интернет и приложението им на книжния пазар 103 стр.

Маркетингови проучвания в интернет и приложението им на книжния пазар

Могъщите сили на глобализацията и техническия напредък определят ускорените темпове, с които пазарите се променят. Ние всички сме свидетели на жестоката конкуренция, бурното развитие на Китай и Индия, пренаситеното...
dannyboy
6 0 0
МАРКЕТИНГ В ОБРАЗОВАНИЕТО 82 стр.

МАРКЕТИНГ В ОБРАЗОВАНИЕТО

Учебният курс е предназначен за студенти, обучаващи се по специалността “Педагогика”. Основната цел на курса от лекции е създаване на условия за усвояване на компетенции за маркетинга като специфична научна дисциплина и приложна област.
legolas
0 0 0
Анализ и стратегии на маркетинга 71 стр.

Анализ и стратегии на маркетинга

Теорията на маркетинга в миналото е била по общо насочена към изследване на взаимоотношенията по повод размяната, характера на размяната, целевите участници в размяната. Съвременния маркетинг във всички развити страни е насочен преди всичко...
dannyboy
3 0 0
Дистрибуцията като форма на посредничество в Плодекс ООД София 71 стр.

Дистрибуцията като форма на посредничество" в "Плодекс" ООД София

Един съществен за всяка икономика акцент е този за формите и управлението на разпределението /дистрибуцията/ на продуктите с цел довеждането им до потребителите...
loli
3 0 0