Материали 1-10 от 10

Анализ на маркетинговата стратегия на фирмите Девин и Горна Баня 12 стр.

Анализ на маркетинговата стратегия на фирмите „Девин“ и Горна Баня

„Девин” предлага на своите клиенти богата гама от продукти, които задоволяват потребителите от различните възрастови групи. Произвежданите продукти са: - Минерална вода – Тя е нискоминерализирана, натурална вода. Фирмата произвежда разфасовки от 0,330л.
Rosicaa
0 1 0
Ситуационен анализ по БКГ на 0 стр.

Ситуационен анализ по БКГ на

Маркетингът е социален и управленски процес насочен към задоволяване на потребностите на индивиди или групи, в съгласие с пазарните принципи чрез създаване предлагане и размяна на пазара на стоки, услуги, идеи, които имат призната от клиента ценност.
grizli5338
1 0 0