Материали 1-10 от 10

Бизнес план на кафе-сладкарница Ния 17 стр.

Бизнес план на кафе-сладкарница "Ния"

Основната цел на бизнес проекта е създаване на кафе-сладкарница в новооткриващ се развлекателен център в гр.Бургас. Интериорът на кафе-сладкарницата ще бъде стилен и уникален, но уютен ........
mOn
211 11 0
Изследване доверието на потребитeлите към търговска марка DANONE 23 стр.

Изследване доверието на потребитeлите към търговска марка "DANONE"

Целта е да се определи, дали потребителите имат доверие, повече на продуктите на "DANONE" или предпочитат други производители на млечни продукти. Важно беше да определим дали рекламата оказва...
nezabravima
6 3 0
Маркетинг на услугите 28 стр.

Маркетинг на услугите

Индустриите за услуги са разнообразни.Хиляди организации , групи , фирми и лица съществуват благодарение на това , че удовлетворяват някакви потребности и желания на съответните потребители.Държавния сектор , със своите съдилища , служби по заетостта , бо
tallyy
14 2 0
Ценовата политика като елемент на маркетинга 14 стр.

Ценовата политика като елемент на маркетинга

Цената е единственият елемент на маркетинговия микс, който осигурява постъплениуя и печалба на фирмата. Най-същественото предимство на цената е нейната гъвкавост, тъй като тя може бързо и сравнително лесно да бъде променяна...
dannyboy
0 2 0
Анализ на пазара на кока-кола 16 стр.

Анализ на пазара на кока-кола

Продуктът "COCA-COLA" е насочен към обикновенните потребители.Продъктът е понятие което не е физически разграничено.Човешките нужди, потребности и търсене се задоволяват с продукти. Всичко онова, което е способно да задоволява потребност...
mOn
3 2 0