Влияние на международните тенденции в маркетинговата среда върху развитието на българската икономика

Глобализацията на съвременната икономика се дефинира като процес на формиране на единно стопанство в планетарен мащаб. Може да се разгледа и като взаимосвързаност на стопанствата и излизане на бизнеса от националните рамки и стандартизирани със стопанства

РЕКЛАМИРАЙТЕ ВАШИТЕ УСЛУГИ

Ако предлагате частни уроци, може да рекламирате услугите си напълно безплатно!

Създайте вашия профил

Информация и рейтинг

Дата: 2021-04-29
Тип: Казус
Предмет: Маркетинг
Страници: 12 стр.
Размер: 23.93 kB
Рейтинг:
Сподели:

0

Свален

0

Рейтинг

0

Прочетен

Публикуван от

messi

Всички оферти наЕдно място!
Document loading..