Примерен тeст по маркетинг

Тестът е подходящ за проверка на знанията както на студентите така и на учениците от търговските гимназии и паралелките с икономически профили.

Информация и рейтинг

Дата: 2021-12-29 19:11:17
Предмет: Маркетинг
Предназначен за: Студенти
Въпроси: 14 въпр.
Сподели:

Публикуван от

admin

Въпросите, които ще видиш в теста:

  1. Стратегическото маркетинг планиране минава през следните етапи:

  2. Маркетинговата стратегия „проникване на пазара” е ефктивна в условията на:

  3. Продажбено ориентираната концепция за фирмено управление предполага:

  4. Съвкупността от средства, които се използват за създаване на благоприятна представа за продукта и производителя в съзнанието на потребителя, се нарича:

  5. Най-висока степен на диверсификация на продукта се наблюдава във:

  6. Пазарният сегмент е:

  7. Позиционирането на продукта в съзнанието на потребителя се реализира на основата на следните принципи:

  8. Стратегическата бизнес единица е:

  9. „Бизнес силата” на предприятието се определя с помощта на следните показатели:

  10. Марекетингът е: