Тест по маркетингово планиране

Тест по маркетингово планиране за студенти. Всички въпроси имат само един верен отговор.

Информация и рейтинг

Дата: 2021-05-06 12:56:23
Предмет: Маркетинг
Предназначен за: Студенти от 3 курс
Въпроси: 25 въпр.
Сподели:

Публикуван от

admin

Въпросите, които ще видиш в теста:

  1. Коя от посочените стратегии не е стратегия, осигуряваща интензивен растеж:

  2. В процеса а маркетиново планиране маркетинговите цели се разработват след:

  3. Когато при въвежднае на нов продукт на пазара фирмата планира ниски цени и високи разходи за реклама, тя осъществява стратегия на:

  4. Кое от посочение по-долу твърдения нее вярни по отношение на пазарното позиционирене:

  5. При осъществяване на отраслов анали имаме предвид (посочете вярното твърдение)

  6. По отношение на факторите от микромаркетинговата среда на фирмата е вярно твърдението:

  7. Коя от посочените по-долу цели не може да бъде отнесена към общите маркетингови цели

  8. Като маркетингова програма можем да определим

  9. Кое от твърденията е вярно по отношение на маркетинговия одит

  10. Възможностите в средата, идентифицирани чрез SWOT анализ, се ранжират в съответствие със следните критерии (посочете подходящата двойка критерии):