00:00:00

История - 12 клас

1

Афинитет в яркостта на цвета няма при изображение, изградено:

2

Превизуализация е:

3

Не е знак за дълбочина:

4

Лимитираното пространство в комбинация между плоско и дълбоко пространство, в което липсват:

5

Допълнителен цвят наричаме цветът, който се намира:

6

За следена на монтажните връзки е необходимо да се направи:

7

Контраст на тона в едно изображение има при два полутоно на сивото, които са:

8

„Дрийм скрийн” е техника, описана от Стивън Гелър, като способността на сценарист да описва онова:

9

Надписът „Дизайнът на продукцията е направена от…” се появява за първи път с филма:

10

В адитивната цветна система основните цветове са:

11

Сатурацията на звета се отнася до чистотата на баграта без примеси от:

12

Най- висок визуален интензитет има обект с форма на:

13

За първи път в киното е отредена водеща роля на художника във филма:

14

Визуалната експозиция:

15

Линията не е:

16

Дълбокото пространство не изисква:

17

Цветовата схема е тристранно разделена, когато

18

Първият, който скицира сюжетите си, преди да ги заснеме с камера е:

19

Можем да постигнем максимално визуално напрежение между два или повече последователни кадъра, ако:

20

Линеарният мотив в едно изображение може да се открие при подчертаването на:

21

При еднакво количество текстурен детайл в обектите от преден и заден план, пространството в изображението става:

22

Контрастът в баграта в едно изображение има при използването на:

23

Изграждащите елементи на всички изображения са:

24

В субтрактивната цветна система основните цветове са:

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време