00:00:00

Тест по туризъм за 3-ти курс на тема "Туроператорска

1

Туристическата индустрия обединява:

2

Туристическият продукт може да се разглежда като:

3

Какво обуславя прякото влияние на туризма върху транспорта?

4

Кой от следните фактори най-пряко определя развитието на чартърния туризъм:

5

Ангросистът е вид пътническа агенция, определена в зависимост от:

6

Калкулирането на общата цена на туристическото пътуване е:

7

Използването на собствени бюра и филиали на туроператора е:

8

Степента на участие на туроператора в провеждането на организираното от него пътуване зависи предимно от:

9

Предлагането на услуги по време на пътуване са особено характерни предимно за:

10

“Чартърната верига” е организационна форма на пътуване по схемата:

11

Уреждането на рекламациите по повод на пътуването е ангажимент на:

12

Предлагането на стоки в самолета се организира:

13

Обработката на заявката на клиента е елемент от:

14

Характерно за туроператора в туризма е да излиза на пазара от:

15

“Ротелът” е:

16

Блок-чартър е:

17

Проучванията на конкуренцията са част от:

18

Рекламата е типична и присъща дейност за:

19

Трансферът е:

20

Консултационната дейност е характерен съдържателен елемент на:

21

Подготовката и сключването на договорите с доставчиците на услуги е задача на:

22

Проучванията на търсенето, като част от подготовката на туристичес-кото пътуване, се извършват:

23

Пласментът е характерен съдържателен елемент на:

24

Общата цена на туристическото пътуване е :

25

Коя от посочените дейности е най-характерна за посредника в туризма:

26

Специализираният туристически транспорт е обслужване на туристите в:

27

Маршрутнопознавателният туризъм се оценява като:

28

Различието между туристически продукт и туристическа услуга се изразява в:

29

Първичните фактори, допринасящи за разнообразяването на туристи-ческия продукт са:

30

Към туристическия продукт на предприятието за свободно време се отнасят:

31

В дейността на турагента преобладават:

32

Според характера и профила на дейността си пътническите агенции могат да бъдат:

33

Определящата и най-характерна функция за туроператора е:

34

Проучванията относно търсенето се насочват към:

35

Индиректната продажба на туристическия продукт предполага:

36

В зависимост от ангажиментите на туроператора към организирането на туристическото пътуване, пътуванията могат да бъдат:

37

Източници на информационно-рекламни и консултантски услуги преди да е взето решението за пътуване могат да бъдат:

38

Сумите, събирани от туристите за застраховки могат да бъдат:

39

Ваучерът е :

40

Трудните, но не неприятни за обслужване клиенти могат да бъдат:

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време