Материали 1-10 от 10

Разработване на рекламна кампания за ресторант 12 стр. очаква одобрение

Разработване на рекламна кампания за ресторант

Материалът има за цел да представи рекламна кампания на ресторант "Щастливеца". Ресторантът се намира в град Стара Загора и е един от водещите. Той привлича клиенти от 2011 година...
messi
0 0 0
Рекламна политика 25 стр.

Рекламна политика

Като елемент на комуникацията рекламата има за цел да информира и да упражнява известно въздействие върху получателя (реципиента) на информационното послание. Чрез рекламата се дават сведения за качество, цената, полезността на предлаганите услуги...
the_magicer
0 1 0
Рекламна стратегия на фирма в интернет 71 стр.

Рекламна стратегия на фирма в интернет

В настоящият процес на глобализация и мащабност в действията на фирмите, големите корпорации все повече си приличат – те се стремят да прилагат най-новите технологии, копират методите за подобряване на качеството, подражават си като прилагат откритията в
messi
0 0 0
Рекламни кампании провали и гафове 27 стр.

Рекламни кампании – провали и гафове

В условията на пазарно стопанство съществен фактор за успешно реализиране на фирмените цели е изграждането на ефективно работеща рекламна система, позволяваща достигането на продуктите до потребителите на възможно най-ниски цени.
messi
0 0 0
Реклама на спа услуги 11 стр.

Реклама на спа услуги

Рекламата днес играе много съществена роля в икономическия живот и развитието на бизнеса в международен мащаб. Рекламата е навсякъде около нас – по телевизията, радиото, вестници, списания, билбордове, интернет и т.н.
messi
0 0 0
Опростачването на рекламната индустрия в България през XXI век в контекста на телевизионния ефир и рекламната кампания на Handy 26 стр.

„Опростачването на рекламната индустрия в България през XXI век – в контекста на телевизионния ефир и рекламната кампания на Handy”

С развитието на информационните и комуникационни технологии в края на миналия и началото на настоящия век, обществото се запозна с редица иновации във всички аспекти от ежедневието ни.
messi
0 0 0
Прилагане на методите PEST и SWOT при анализ на вътрешната и външната среда на фирма ЛагардООД 14 стр.

Прилагане на методите PEST и SWOT при анализ на вътрешната и външната среда на фирма „Лагард”ООД

Много от старите продукти отпадат от асортиментната листа и на тяхно място се появяват класическия френски кроасан, кроасани с пълнеж, няколко десетки вида хляб, като хляба е само деликатесен, т.е. незаводски хляб, и широка гама от сладкиши и сладкарски п
messi
0 0 0