Материали 1-10 от 10

Провеждане и анализ на резултатите от анкета за факторите влияещи върху качеството на обслужването 19 стр.

Провеждане и анализ на резултатите от анкета за факторите, влияещи върху качеството на обслужването

Качеството на обслужване е изключително важен показател за всеки един продукт или услуга в сферата на туризма. То определя до голяма степен имиджа на търговската марка и конкурентноспособността на отделната фирма...
silviQ
0 0 0
Маркетингов план на фирма Ордеон 19 стр.

Маркетингов план на фирма "Ордеон"

1. Предмет на дейност Фирмата е регистрирана под името “Ордеон” ООД (дружество с ограничена отговорност). Дейността й е свързана с производство на автоматични машини за кафе и други топли напитки....
admin
11 1 0
Анализ на маркетинговата стратегия на магазини Plus за налагане на българския пазар 17 стр.

Анализ на маркетинговата стратегия на магазини Plus за налагане на българския пазар

Прави се характеристика на основните фактори, които влияят за налагане на пазара на магазините ПЛЮС.Сравнени са с други вериги супермаркети на местно ниво (гр. Павликени). Изследвани са и предпочитанията на представителна извадка от местното население...
emoto_92
2 1 0
Профил на организационната култура на Петрол АД 17 стр.

Профил на организационната култура на "Петрол" АД

Един от актуалните въпроси през последните години е проблемът за организационната култура. В съвременните условия обединяването на персонала трудно би могло да стане с административни средства. Ето защо е необходимо да се използва по-различен модел...
ivan40
5 2 0
Планиране организиране и осъществяване на рекламна кампания на вино мерло 17 стр.

Планиране, организиране и осъществяване на рекламна кампания на вино мерло

В община Ивайловград, намираща се на границата между Орфеевата планина и полята на Тракия, един поет би намерил вдъхновение в обилната зеленина, бистрите реки, спокойното южно небе ...
lubega
9 3 0