Потърси помощ за своята домашна
Програма Добавете учебите си часове за седмицата.
Последвайте ни
Материали 1-10 от 10
- Сортирай по:
- Дата на добавяне
- Брой сваляния
- Заглавие
- Брой страници
Теоретични основи на диагностиката. Основни определения. Автомобилът като диагностиран обект. Диагностични параметри. Диагностичен тест.
Основни задачи и организация на диагностиката. Развитието на техническата експлоатация като подсистема на автомобилния транспорт се обуславя от бързото му развитие, необходимостта от икономия на горива, труд и материали, осигуряване на надеждна работа...
41
5
0
Конски сили и въртящ момент
Всеки е чувал за конски сили и въртящ момент, но каква е разликата между тях?
Мощността зависи от оборотите и се изчислява на база въртящия момент ...
15
0
0
Малко информация за моторните масла
Моторните масла се класифицират по двете им основни характеристики:
-вискозитет
-експлоатационно равнище ...
12
0
0
Малко история за индексите на БМВ
Номера и обозначения на моделите на BMW
За този период / говоря за моделите които могат да се видят не само в музея/ в БМВ приели 2 основни системи на обозначение и наименование на своите модели ...
10
0
0
НитроМетан или Супер горивото
Нитрометан - всеки е чувал за него, но малцина са тези, които наистина знаят повече за това гориво. Въпреки че повечето изглежда знаят, макар и смътно, че основната му цел е да повишава мощността, често се задава въпросът ...
4
0
0
Окачване, статичендинамичен баланс, спирачки
окачване: основните характеристики на всяко колело отнесено спрямо шасито и другите колела са: вътрешен ъгъл (camber) - това е най-простото- колко са ти "сгънати" навътре гумите- мери се в градуси и колкото по-отрицателно числото е толкова по-кл
12
2
0
Октаново число, центровка, детонации
теория: като се впръска горивната смес във цилиндъра когато буталото върви нагоре и се подаде искра, отнема известно време преди сместа да се запали (хилядни от секундата, но при скороста с която се случват нещата във двигателя, това е много време) ...
11
0
0
Олекотяване на състезателният автомобил
Теорията и практиката показва ,че намаляването (олекотяването) на масата на състезателния автомобил може да подобри динамиката и спирачните свойства на състезателния от 1-20% без да се правят други промени по двигател, трансмисия и ходова част ...
8
0
0