Материали 1-10 от 10

Семейството като възпитателен фактор 23 стр.

Семейството като възпитателен фактор

Семейното възпитание е процес на взаимодействие (въздействие) между родителите и детето, ориентиран към предаване в трансформирана форма на обществени норми и изисквания, както и към взаимен обмен на индивидуално-личностна култура, ориентации, позиции и м
evtimovadonka
0 16 0
Естетическо възпитание 13 стр.

Естетическо възпитание

Известно е, че като такова явление възпитанието е на лице още от момента, от който благодарение на труда човекът се е отделил животинския свят. То съществува оттогава, откогато човекът е престанал да разчита само на онова, което природата...
gecata_maina
17 5 0
Ценностно развитие на учениците 13 стр. очаква одобрение

Ценностно развитие на учениците

Ценностната система е съвкупност от етични приоритети на дадено лице, организация или общество, които служат като стереотип за насочване на човешкото поведение. Човешките ценности са тази сила, която дава посока в развитието на човека, прави живота...
nerven
0 0 0
Сексуално възпитание при децата 12 стр.

Сексуално възпитание при децата

Половото възпитание на младото поколение е необходимо условие за пълноценен самостоятелен живот в обществото. За неговото успешно осъществяване е необходимо познаване особеностите на биологичното, психическото и социалното развитие на човека ...
mOn
19 2 0
Принципи на възпитанието 10 стр.

Принципи на възпитанието

Възпитанието е процес за формиране качествата на личността, нормите на поведение, отношението към света и околните. Процесът на възпитание е система от дейности, целящи формирането на тези качества...
ndoe
0 0 0
Трудово възпитание 10 стр.

Трудово възпитание

Трудът (умствен и физически) има комплексно въздействие върху цялостното формиране на личността. Чрез активното участие в различните форми на труда се постига умствено, нравсвено, естетично и физическо развитие на хората...
ivan40
58 1 0
Общуване при децата в предучилищна възраст 8 стр.

Общуване при децата в предучилищна възраст

Детето е личност, защото е съзнателно същество. Заема определено място в обществото. Развитието на детската личност е в съответствие с изискванията на обществото и индивидуалния облик на детето. Осъществява се по пътя на общуването и изпълнението ...
emoto_92
9 1 0