Потърси помощ за своята домашна
Програма Добавете учебите си часове за седмицата.
Последвайте ни
Материали 1-10 от 10
- Сортирай по:
- Дата на добавяне
- Брой сваляния
- Заглавие
- Брой страници
Анализ и оценка на маркетинговата дейност на "Белла"
„БЕЛЛА България” е най-големият производител на хранителни продукти в страната. Създава, развива и предлага иновативни продукти в различни ценови сегменти, които отговарят на очакванията на потребителите за постоянно ....
47
6
0
Маркетингово проучване за минерални и изворни води "Девин"
В човешкото тяло има около 70-75 % вода.Всички В човешкото тяло има около 70-75 % вода.Всички жизнени процеси в човешкото тяло са свързани с жизнени процеси в човешкото тяло са свързани с нея. Водата разтваря хранителните...
48
1
0
Анализ и оценка на маркетинговата дейност на Аpple
Презентация по маркетинг, изработена за УНСС. Включва история, оценка, SWOT и PEST и цялостен анализи на компанията APPLE....
63
11
0
Лични продажби
Личната продажба е средство за директна комуникация, използвано от интерактивния маркетинг....
5
0
0
Организационни пазари и поведение на потребителите
Организационни купувачи – лица и организации, които купуват стоки и услуги за задоволяване на разнообразни цели: производство на печалба, намаляване на оперативните разходи, задоволяване на нуждите на работещите в тях, осъществяване на социални...
75
3
0
Продуктов портфейл и жизнен цикъл на продукта
В презентацията се представя какъв е продуктовия портфейл на Nescafe, какви продуктови линии има.Представя се също така и жизнения цикъл на продукта и къде се намира той към момента. Посочва се и разположението на продукта в ВСG матрицата....
32
3
0
Мода - дамска и мъжка
Париж е другата модна столица, известна със своите непрестанни модни изяви. Известен дизайнер е Lousis Luitton. Неговите дрехи привличат вниманието на хората по цял свят. Той е направил едни от най-известните мъжки и женски дрехи...
17
1
0
Маркетингови проучвания
Маркетинговите проучвания са система от дейности, които се провеждат с цел да се установи проявлението и въздействието на пазарните фактори върху реализацията на дадена стока или услуга...
7
0
0