Материали 1-10 от 10

Анализ и оценка на маркетинговата дейност на quotБеллаquot 26 стр.

Анализ и оценка на маркетинговата дейност на "Белла"

„БЕЛЛА България” е най-големият производител на хранителни продукти в страната. Създава, развива и предлага иновативни продукти в различни ценови сегменти, които отговарят на очакванията на потребителите за постоянно ....
ndoe
47 6 0
Продуктов портфейл и жизнен цикъл на продукта 20 стр.

Продуктов портфейл и жизнен цикъл на продукта

В презентацията се представя какъв е продуктовия портфейл на Nescafe, какви продуктови линии има.Представя се също така и жизнения цикъл на продукта и къде се намира той към момента. Посочва се и разположението на продукта в ВСG матрицата....
cblock
32 3 0
Организационни пазари и поведение на потребителите 21 стр.

Организационни пазари и поведение на потребителите

Организационни купувачи – лица и организации, които купуват стоки и услуги за задоволяване на разнообразни цели: производство на печалба, намаляване на оперативните разходи, задоволяване на нуждите на работещите в тях, осъществяване на социални...
lubega
75 3 0
Мода - дамска и мъжка 16 стр.

Мода - дамска и мъжка

Париж е другата модна столица, известна със своите непрестанни модни изяви. Известен дизайнер е Lousis Luitton. Неговите дрехи привличат вниманието на хората по цял свят. Той е направил едни от най-известните мъжки и женски дрехи...
nezabravima
17 1 0
Маркетингово проучване за минерални и изворни води Девин 25 стр.

Маркетингово проучване за минерални и изворни води "Девин"

В човешкото тяло има около 70-75 % вода.Всички В човешкото тяло има около 70-75 % вода.Всички жизнени процеси в човешкото тяло са свързани с жизнени процеси в човешкото тяло са свързани с нея. Водата разтваря хранителните...
dannyboy
48 1 0