Дефиниране на понятията реклама националност и ценностни модели 26 стр.

Дефиниране на понятията реклама, националност и ценностни модели

„Рекламата е колективно дело. Тя се проектира, създава, осъществява, разпространява и контролира от избрани представители на съвременната наука - социолози, психолози, филолози, математици, инженери, икономисти, юристи, компютърни специалисти и др.
messi
0 0 0
Изработване на собствена реклама използвани похвати таргет групи и др 26 стр. очаква одобрение

Изработване на собствена реклама, използвани похвати, таргет групи и др.

Розовото масло, един от символите на България, и днес е поминък на много наши сънародници и предпочитана суровина за производителите на изискани парфюми. Българското розово масло е едно от най-скъпите и търсени на международния пазар парфюмерийни етерични
messi
0 0 0