Материали 1-10 от 10

Стратегия за развитие на туристически продукт Великолепието на армира 84 стр.

Стратегия за развитие на туристически продукт "Великолепието на армира"

Основната цел в развитието на културния туризъм трябва е насочена към създаване и за развитие на търговски марки, маршрути, програми и туристически пакети, свързани с развитието на продукта “великолепието на армира” в частта културен...
admin
5 0 0
Програми за прилагане на добри производствени и хигиенни практики 76 стр.

Програми за прилагане на добри производствени и хигиенни практики

Етикирането е също важен момент в приемането на стоките и тяхната продажба. То следи информация за наименованието,грамажа и цената на предлагания асортимент. В обекта не се допускат хран...
nerven
25 1 0
ЕООД Хляб и хлебни изделия - гр Благоевград 35 стр.

ЕООД “Хляб и хлебни изделия” - гр. Благоевград

С този бизнес план нашият екип си поставя за цел да покаже и анализира развитието на “хляб и хлебни изделия” ЕООД – гр. Благоевград за период от три години. Данните посочени в този бизнес план са ни предоставени от счетоводството на дружеството...
admin
14 2 0
Операция Барбароса 32 стр. очаква одобрение

Операция "Барбароса"

Източният фронт е най-големият военен театър в историята.на него воюват и загиват повече хора отколкото на всички други фронтове през втората световна война взети заедно.края на военните действия на източния фронт води до разгрома на третия райх....
nerven
0 0 0