Материали 1-10 от 10

ПОВЕДЕНИЕ НА ПОТРЕБИТЕЛЯ 25 стр.

ПОВЕДЕНИЕ НА ПОТРЕБИТЕЛЯ

Информацията достига до потребителя по различни канали . Задачата на мениджъра и специалиста по маркетинг е да създаде подходяща информационна среда и чрез активна комуникация да подтикне потребителя към купуване.
messi
0 0 0
Международен маркетинг 22 стр.

Международен маркетинг

Глобализацията е процес, който рязко ускорява динамиката и сложността на всички процеси, прави социалните системи силно нестабилни, а колкото по-динамична и нестабилна е една система, толкова по-нелинейно и съответно многопосочно...
ivan40
0 0 0
Международен маркетинг 18 стр.

Международен маркетинг

Осъществяването на маркетинг в условията на международния пазар е една от най сложните задачи на фирмените ръководства. Излизането на една фирма на международния пазар , изграждането ,поддържането и разширяването на трайни пазарни...
nicky931
21 2 0
Съвместен маркетинг или quotPiggybackingquot експорт 17 стр.

Съвместен маркетинг или "Piggybacking" експорт

Tози вид пазарен вход се извършва, когато дадена фирма е сключила споразумение с основен производител в сходна област, т.е. производителят, наричан още "carrier" използва своите дистрибутивни мрежи, за да пласира стоките на друг производ
cblock
0 0 0
Оценете характера на пазара на бира в страната 17 стр.

Оценете характера на пазара на бира в страната

Пивоварната промишленост е един от малкото отрасли, в който преструктурирането на собствеността практически приключва преди близо две години и секторът вече се подчинява на изцяло пазарни принципи (фактори на пазарното търсене и предлагане при образуванет
messi
0 0 0