quotИкономика за мениджъриquot Избор на ценова стратегия на фирмата отчитаща бариерите за навлизането на нови конкуренти в отрасъла 13 стр.

"Икономика за мениджъри". Избор на ценова стратегия на фирмата, отчитаща бариерите за навлизането на нови конкуренти в отрасъла.

В курсовата работа аз ще направя обстоен анализ на избора на ценова стратегия на фирма, отчитаща бариерите за навлизането на нови конкуренти в строителния сектор...
the_magicer
0 0 0
Анализ и оценка на оперативна програма Околна среда 2007-2013 г 16 стр.

Анализ и оценка на оперативна програма "Околна среда 2007-2013 г."

За периода 2007-2013 г. в България са разработени седем оперативни програми. Една от тях е оперативна програма "Околна среда 2007-2013 г.". Тази програма определя областите, които са с приоритет за страната по отношение на сектор "околна ср
ivan40
1 0 0
Анализ и оценка на управлението на структурните фондове на Европейския съюз в страните от Централна и Източна Европа 25 стр.

Анализ и оценка на управлението на структурните фондове на Европейския съюз в страните от Централна и Източна Европа

Институции за управление на оперативните програми – министерства, изпълнителни агенции, междинни звена и др.; експерти, работещи по оперативните програми в държавните институции; звена за изпълнение на проекти към държавните институции; експерти...
loli
12 2 0
Анализ на търговията с актив по избор 15 стр.

Анализ на търговията с актив по избор

Няколко са източниците на златото като физически материал – новото производство (минни добиви и преработка на скрап) и от надземни запаси (резерви на централните банки и останалите официални институции, наречени общо официален сектор)....
cblock
0 0 0
Бизнес анализът в иновативните и предприемчивите организации 12 стр.

Бизнес анализът в иновативните и предприемчивите организации

В съвременните икономически условия към характерните за бизнес средата силна конкуренция, динамика и неопределеност се прибавят и дълбоки кризи, които предизвикват значително увеличение на загубите на стопанските субекти...
rusev02
0 0 0
Българските марки 12 стр.

Българските марки

Като обект на интелектуална собственост, търговската марка представлява отличителен знак, който идентифицира определени стоки и услуги, произведени или предоставени от физическо лице или фирма....
lubega
0 0 0