АНАЛИЗ И ОЦЕНКА НА МАРКЕТИНГА НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНИТЕ УСЛУГИ НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО АРМЕЕЦ 81 стр.

АНАЛИЗ И ОЦЕНКА НА МАРКЕТИНГА НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНИТЕ УСЛУГИ НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО „АРМЕЕЦ“.

В условията на засилваща се конкуренция на застрахователния пазар, маркетинговата политика заема изключително важно място в управлението на всяко едно застрахователно дружество.
messi
0 0 0
Анализ на маркетинговата политика на застрахователно дружество 96 стр.

Анализ на маркетинговата политика на застрахователно дружество

На база на формулирането принципи и положения като цяло целта е да се анализира в частност маркетинговата политика на ЗПЗД "Евроинс" АД, както и актуалните проблеми и тенденции....
cblock
0 0 0
Застраховане на домашните животни птици и кошери с пчели оценка на риска и тенденции на развитие 55 стр.

Застраховане на домашните животни, птици и кошери с пчели – оценка на риска и тенденции на развитие

Теорията и практиката на застраховането на домашни животни, птици, риба и кошери с пчели са така широко и интензивно развити, че едва ли може да бъде разгледано и овладяно всичко....
ndoe
1 2 0
Застраховане на земеделски култури 85 стр.

Застраховане на земеделски култури

Във всяко общество, в процеса на своята дейност (производство на материални блага, оказване на услуги и др.), хората и техните колективи встъпват в определени взаимоотношения помежду си. За
messi
0 0 0
Застраховка quotГражданска отговорностquot за собственици и водачи на МПС 84 стр.

Застраховка "Гражданска отговорност" за собственици и водачи на МПС

Застрахователният пазар се явява важна съставна част от човешката дейност във всяка цивилизована държава, специфичен и сложен сектор от икономиката...
aronn
0 0 0
ЗАСТРАХОВКА КАСКО НА МОТОРНИ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА В ЗПЗАД БЪЛГАРСКИ ИМОТИ 102 стр.

ЗАСТРАХОВКА „КАСКО” НА МОТОРНИ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА В ЗПЗАД „БЪЛГАРСКИ ИМОТИ”

Застраховането като самостоятелна икономическа категория изразява определени икономически отношения, които възникват между застрахователя, от една страна, и застрахования – физическо или юридическо лице, от друга, във връзка с образуването, управлението и
messi
0 1 0
Информационна система в застрахователното дружество 84 стр.

Информационна система в застрахователното дружество

В последните години както в теорията, така и в практиката на застрахователната дейност, ИТ се превърнаха в основно средство за повишаване ефективността на процесите на вземане и реализиране на решения...
aronn
0 0 0