Маркетингова комуникационна стратегия на ПК ХЕМУС 89 стр.

Маркетингова комуникационна стратегия на ПК “ХЕМУС”

Съвременният маркетинг изисква доста повече, отколкото да се създаде един продукт, да му се определи предварителна цена и да се осигури неговата достъпност за целевите потребители.
messi
0 0 0
Принципи и прецеденти при оценката и счетоводното отразяване на нематериалните активи 83 стр.

"Принципи и прецеденти при оценката и счетоводното отразяване на нематериалните активи"

Нематериалните дълготрайни активи са ресурси във вид на различни продукти на интелектуалния труд. Такива са проекти, документация, производствен опит и научни разработки, интелектуална собственост и др., собствено постижение на предприятието или закупени
messi
0 0 0
21 ВЕК СЪС СТАРИ И НОВИ ДЕМОГРАФСКИ ПРОМЕНИ 61 стр.

21 ВЕК СЪС СТАРИ И НОВИ ДЕМОГРАФСКИ ПРОМЕНИ

Показателно е за широкоразпространения секуларизъм и пораженчество в Западното общество в края на двадесети век, че населението в индустриалните държави радикално е забавило нарастването си.
messi
0 0 0
Aнализ на маркетинговото управление на верига хотели 92 стр.

Aнализ на маркетинговото управление на верига хотели

Маркетингът днес е не само търговска политика или бизнес стратегия, която се определя от мениджърите или собствениците на бизнеса и е насочена към реализирането на определен обем продажби.
messi
0 0 0
Aнализ на причините за значимостта на българското въздушно пространство и характеристика на развитието на българския въздушен транспорт 100 стр.

Aнализ на причините за значимостта на българското въздушно пространство и характеристика на развитието на българския въздушен транспорт

Още от древни времена България е основен кръстопът за пътуване, преминаване на войски и транспортиране на стоки, свързващ Западна Европа и Близкия изток.
messi
0 0 0
Aнализ на традиционните форми за финансиране на малки и средни предприятия 83 стр.

Aнализ на традиционните форми за финансиране на малки и средни предприятия

Целта на магистърската теза е да се дефинират и анализират различните методи, начини и подходи, посредством които е възможно да бъдат финансирани малките и средни предприятия в страната...
silviQ
0 0 0
Kонкурентноспособност на фондовите борси в условия на икономическа криза 98 стр.

Kонкурентноспособност на фондовите борси в условия на икономическа криза

Предмет на настоящото изследване на Лондонската, Ню Йоркската и българската фондови борси фондов пазар, както и на азиатските (Япония и Китай) фондови борси и пазари в период на глобална икономическа криза от 2008г....
silviQ
0 0 0
Mаркетингова стратегия за въвеждане на нов инвестиционен продукт на българския пазар 80 стр.

Mаркетингова стратегия за въвеждане на нов инвестиционен продукт на българския пазар

Една от устойчивите тенденции в икономическото развитие на България през последните години е засилващата се конкуренция между фирмите. Израз на тази тенденция, който има решаващо значение, е разработването и въвеждането на пазара на нови продукти...
aronn
0 0 0
Oбучение на персонала в организацията на примера на община Пловдив 81 стр.

Oбучение на персонала в организацията (на примера на община Пловдив)

Целта на магистърската теза е да анализира обучението на персонала в рамките на изградената в Община Пловдив системата за поддържане на качеството...
cblock
0 0 0