Развитие на агенциите за кредитен рейтинг след глобалната финансова криза 41 стр.

„Развитие на агенциите за кредитен рейтинг след глобалната финансова криза“

Финансовата криза, която започва на пазара за рискови кредити в САЩ през 2007 г., породи значителни сътресения и несигурност в глобалната финансова система.
messi
0 0 0
 Развитие на агенциите за кредитен рейтинг след глобалната финансова криза 69 стр.

: „Развитие на агенциите за кредитен рейтинг след глобалната финансова криза“

Започналата на пазара за рискови кредити в САЩ през 2007 г. финансова криза поражда значителни сътресения и несигурност в глобалната финансова система.
messi
0 0 0
Aнaлиз нa oпциитe кaтo срeдствo зa хeджирaнe нa пoртфeйл oт цeнни книжa 91 стр.

Aнaлиз нa oпциитe кaтo срeдствo зa хeджирaнe нa пoртфeйл oт цeнни книжa

Сделките с ценни книжа се осъществяват във все по-сложна и непрекъснато променяща се среда. Силно се колебаят не само курсовете на ценните книжа, но и лихвените проценти, валутните курсове...
silviQ
0 0 0
Aнализиране оценяване и управление на капиталовата адекватност 63 стр.

Aнализиране, оценяване и управление на капиталовата адекватност

Осъществявайки своята дейност, банките непрекъснато поемат рискове. една част от тези рискове могат да бъдат избегнати и управлявани от страна на банките, а друга не. през последните години вниманието на надзорните органи е насочено към създаване на...
lubega
0 0 0
Eвропейска икономическа интеграция 82 стр.

Eвропейска икономическа интеграция

Необходимостта от представяне на методологическата рамка на Стратегическите аспекти на регионалното развитие се диктува както от изискването да се очертае съдържанието на резултата, до който трябва да се стигне в хода на работата по нейната разработка
messi
0 0 0
Mаркетингова стратегия на детски център Play park 53 стр. очаква одобрение

Mаркетингова стратегия на детски център "Play park"

Предметът на моята дипломна работа е до колко са удовлетворени клиентите от предоставените услуги на детски център "Play park". Целта на дипломната работа е да се разработи маркетингова стратегия на детския център...
ndoe
0 0 0
Административната реформа в България цел на държавната политика 86 стр.

Административната реформа в България – цел на държавната политика

Началото на демократичния процес в България през 1989г. отчита неподготвеността на част от българското общество за предстоящите радикални промени в обществено-икономическия живот, в държавата и в органите за местно самоуправление и местната...
gecata_maina
0 0 0
Анализ и оценка на маркетинговата стратегия на застрахователно дружество 7 стр.

Анализ и оценка на маркетинговата стратегия на застрахователно дружество

Анализ и оценка на маркетинговата стратегия на зпад “Булстрад” за утвърждаване на продукта “Булстрад - бонус каско” на българския застрахователен пазар....
admin
52 6 0