Потърси помощ за своята домашна
Програма Добавете учебите си часове за седмицата.
Последвайте ни
Материали 1-8 от 8
- Сортирай по:
- Дата на добавяне
- Брой сваляния
- Заглавие
- Брой страници
„Маркетинг”
Маркетинговият одит в контекста на маркетинговото планиране. Връзката маркетинг - планиране. Маркетинговото планиране в широк и в тесен смисъл. Стратегическо и оперативно маркетингово планиране. Процес на маркетинговото планиране – етапи. Маркетинговият о
0
0
0
ИНТЕГРИРАНИ МАРКЕТИНГОВИ КОМУНИКАЦИИ (ИМК)
Изпитът по “Интегрирани маркетингови комуникации” е практически. По време на него защитавате правилността на интегрираните маркетингови комуникации, които лично Вие сте направил/а.
0
0
0
Маркетингова информационна система и маркетингови проучвания
Маркетингова информационна система и маркетингови проучвания....
1
1
0
Международен маркетинг – резюмета на главите от учебника „Международен маркетинг” на проф. Бистра Боева
Разбиране за ММ в:тесен смисъл – маркетингът, обслужващ интернационализацията на стопанската дейност;широк смисъл – маркетинг, обслужващ коя да е дейност, осъществявана в страни, различни от тази, в която фирмата е регистрирана и има стопанска дейност...
45
11
0
Маркетингова политика на фирмата
Същност на маркетингова политика, съдържание и теми, включени в нея...
1
0
0
Държавен изпит - маркетинг
Въпроси за държавен изпит по маркетинг - маркетингови изследвания, потребителско поведение. Въпроси 15, 16, 18 от конспекта за държавен изпит и проверени от преподавател - с забележки какво липсва...
37
2
0
Теми по маркетинг за държавен изпит
Закон за редкостта и граници на производствените възможности – оскъдноста на ресурсите, техния недостиг има силата на ик закон. Действието на този закон се илюстрира чрез т. нар. граница на производствените възмозности.
10
4
0