Материали 1-10 от 10

Общуване с медиите 89 стр.

Общуване с медиите

Дисциплината “Общуване с медиите” се основава на теория на комуникациите, има пряка връзка с речевата и с бизнес комуникацията, невъзможно е да се реализира без реторически умения за убеждаващо говорене...
admin
17 2 0
Лекции по връзки с обществеността 51 стр.

Лекции по връзки с обществеността

Връзките с обществеността са сравнително нова професия и практика за нашата страна. Теоретиците в тази област също са много малко. През последните десетина години беше въведено обучение по тази специалност в няколко университета....
messi
4 1 0
Мениджмънт на рекламата 24 стр.

Мениджмънт на рекламата

Проект в областта на рекламата. Рекламен план, график за организиране на рекламна кампания (Дата, място, час) на отделните мероприятия по различните комуникационни канали. Рекламата като комуникация и като специфичен вид капиталовложение (инвестиция)....
mOn
8 3 0
Връзките с обществеността - дефиниции функции и принципи 22 стр.

Връзките с обществеността - дефиниции, функции и принципи

Най-важните ориентири при определяне на връзките с обществеността и тяхната същност са позитивните и градивни усилия, насочени към формиране, заздравяване и поддържане на добри взаимоотношения на личността или организацията с обществените структури...
gecata_maina
6 2 0
Връзки с обществеността 21 стр.

Връзки с обществеността

Връзки с обществеността е една от най-новите теории и практики в света и в България. Връзки с обществеността като наука има едно универсално възприето съкращение – PR. То има голяма оперативна стойност, т.е. улеснява преподавателската дейност...
ndoe
0 2 0
Организиране на мероприятия 20 стр.

Организиране на мероприятия

Управление на събития (Чек лист). Печатни издания (бюлетини, брошури, книги); Дни на отворените врати. Посещения в организацията (прес-турове). Специфика на специалните събития. Оригиналност на замисъла. Основни аспекти при организиране и т.н.
cblock
1 1 0