Бренда и неговото значение за позиционирането и управлението на марката 3 стр.

Бренда и неговото значение за позиционирането и управлението на марката

Що е бренд? Съзнателна стратегия и поредица от действия, които превръщат една стока или услуга в марка. От търговска гледна точка бренда означава да се разработи програма, която да...
mOn
14 0 0
Връзки с обществеността 21 стр.

Връзки с обществеността

Връзки с обществеността е една от най-новите теории и практики в света и в България. Връзки с обществеността като наука има едно универсално възприето съкращение – PR. То има голяма оперативна стойност, т.е. улеснява преподавателската дейност...
ndoe
0 2 0
Връзките с обществеността - дефиниции функции и принципи 22 стр.

Връзките с обществеността - дефиниции, функции и принципи

Най-важните ориентири при определяне на връзките с обществеността и тяхната същност са позитивните и градивни усилия, насочени към формиране, заздравяване и поддържане на добри взаимоотношения на личността или организацията с обществените структури...
gecata_maina
6 2 0
Възникване и развитие на рекламата 2 стр.

Възникване и развитие на рекламата

Миналото на рекламата е някъде в мрака на дълбоката древност. Още строителите на пирамидите, жителите на гръцките полиси и гордите римски граждани търсели начин да се осведомят за игри, сравнения, жертвоприношения, както и за разни стоки и услуги...
mOn
0 8 0
ИМИДЖ И РЕПУТАЦИЯ 6 стр. очаква одобрение

ИМИДЖ И РЕПУТАЦИЯ

„Добрата репутация е по-ценна от парите”. Прекрасно разбирате това като личности – вашата репутация изгражда авторитет. Авторитетът ви е абсолютната стойност, която показва защо някой би предпочел вас пред друг за даден проект.
messi
0 0 0