![Цени и ценова политика](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/13ca0008d5bd368713a5d224db1db484/49290/150x194/default.jpg)
Потърси помощ за своята домашна
Програма Добавете учебите си часове за седмицата.
Последвайте ни
Филтрирай по университет
Материали 1-10 от 10
- Сортирай по:
- Дата на добавяне
- Брой сваляния
- Заглавие
- Брой страници
![Цени и ценова политика](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/13ca0008d5bd368713a5d224db1db484/49290/150x194/default.jpg)
![Видове маркетинг](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/debbb2493c6588799fc787e1854bcda5/30645/150x194/default.jpg)
Видове маркетинг
Практикуваният от дадена организация маркетинг може да се погледне, изследва и усъвършенства от множество гледни точки, т.ч. от гледна точа на типа обслужвани потребители...
3
0
0
![Видове банкети](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/eba6cab7267f82e3b2a063d5ea445bb9/30314/150x194/default.jpg)
Видове банкети
Видове приеми - А ла рус, А ла фуршет, Коктейл, Чай. Описание и методи на обслужване. Примерни менюта...
6
1
0
![Рекламни комуникации Цели стратегии и предмет на рекламата](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/eba6cab7267f82e3b2a063d5ea445bb9/30284/150x194/default.jpg)
Рекламни комуникации. Цели, стратегии и предмет на рекламата
Под реклама се разбира всяка платена форма на нелично представяне и лансиране на различни страни на бизнеса, осъществявано от конкретен източник. Тя се характеризира чрез нейното въздействие в/у търсенето и стимулиране на продажбите...
1
0
0
![Индустриален маркетинг](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/eba6cab7267f82e3b2a063d5ea445bb9/30273/150x194/default.jpg)
Индустриален маркетинг
Проблемите на маркетинга възникват и се решават при удовлетворяване на нужди и желания с помощта на размяна...
8
0
0
![Избор на доставчик](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/b0b2c17e5682f78d8fc262463fd0a4f3/29990/150x194/default.jpg)
Избор на доставчик
След определянето на "какви" и "колко" комплектоващи изделия суровини и материали са необходими да се закупят се пристъпва към избора на конкретни доставчици и съгласуване на условията за покупка...
2
2
0
![Продуктови анализи и проекти](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/3fbd0407b55d3a3da21388a2ddbf881c/29883/150x194/default.jpg)
Продуктови анализи и проекти
Лекционни записки по учебната дисциплина "Продуктови анализи и проекти" ("ПАП"). Тази дисциплина е предназначена да бъде полезна на студенти от специалността "Маркетинг"....
1
0
0
![Аграрен маркетинг](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/3fbd0407b55d3a3da21388a2ddbf881c/29867/150x194/default.jpg)
Аграрен маркетинг
лекции по дисциплината аграрен маркетинг, която се изучава във икономически университет Варна и по конкретно в специалност Аграрна икономика...
11
3
0
![Анализ на петте сили на Портър](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/3fbd0407b55d3a3da21388a2ddbf881c/29840/150x194/default.jpg)
Анализ на петте сили на Портър
Потенциални участници – заплахи от навлизане на нови участници. Купувачи – сила на договаряне. Доставчици – сила на договаряне ...
13
1
0
![Особености в поведението при покупка на организационните клиенти](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/3fbd0407b55d3a3da21388a2ddbf881c/29780/150x194/default.jpg)
Особености в поведението при покупка на организационните клиенти
Изучаването на поведението на организационните купувачи и зисква познаването на основни модели През1990г. американците Уебстър и Уинд предлагат обобщен модел на поведение на организационни клиенти...
1
0
0