Потърси помощ за своята домашна
Програма Добавете учебите си часове за седмицата.
Последвайте ни
Филтрирай по тип
Филтрирай по университет
- Университет за национално и световно стопанство (43)
- Икономически университет (12)
- Нов български университет (10)
- Русенски университет "Ангел Кънчев" (5)
- (4)
- Югозападен университет "Неофит Рилски" (2)
- Великотърновски университет "Св. св. Кирил и Методий" (2)
- Технически университет (2)
- Технически университет (1)
- Стопанска академия "Д. А. Ценов" (1)
- Университет "Проф. Асен Златаров" (1)
- Бургаски свободен университет (1)
Материали 1-10 от 10
- Сортирай по:
- Дата на добавяне
- Брой сваляния
- Заглавие
- Брой страници
Свръхпредлагане и дефицит на стоки и услуги
Търсенето и предлагането са двете страни на пазарните сделки. Търсенето показва възможността, какво количество могат да си позволят да закупят от дадено благо...
0
0
0
Основни направления за повишаване на търговската дейност
Търговията се обособява като стопанска дейност на определен етап от човешката цивилизация. Разделението на труда в обществен мащаб дава тласък на производството.
0
0
0
Външнотърговски сделки
Основното икономическо съдържание на външнотърговската сделка се заключава в дейността, насочена към изграждане и функциониране на връзките между контрагентите от различни страни по покупко-продажбата на стоки и услуги.
0
0
0
Оптимизиране разходите на търговските фирми при доставката на стоки
Всяка стопанска дейност или бизнес от гледна точка на мениджъра е една уникална, самосъздаваща се, самонастройваща се “физическа” реалност. Погледнато на този въпрос по-глобално – това е икономика, почиваща на обща философия и принципни подходи за решаван
0
0
0
Участие на търговските вериги от магазини в националната търговия на дребно
През последната година и половина в Българи навлзоха популрните в цл свт вериги за търгови на дребно по системата "КЕШ ЕНД КЕРИ" или "плащаш-отнасш".
0
0
0
Борси – същност, видове и функции. Борсови сделки и стратегии – същност, класификация, техника на осъществяване.
Борсите – разглеждаме в три направления, за да се изясни същността, първо като форма на проявление на организиран пазар, второ като вид институция и трето – като съвкупност от икономически отношения.
0
0
0
3.Потребителско търсене същност, видове, фактори, обуславящи потребителското търсене, тенденции.
Изучаването на потребителското търсене на населението на стоки за лично потребление има важно значение за поддържането на оптимално равновесие между елементите на пазара, за изграждане на правилната структура на асортимента в различните ТО и на тази основ
0
0
0
Мениджмънт на търговската фирма. Търговията като обект на управление.
Търг.мениджмънт се определя ката специфичен вид дейност изразена в координиране съвместната дейност на всички структурни звена на търг.фирма.
0
0
0
Развити теми за държавен изпит по Икономика на търговията
Производството и потреблението, като крайни фази не са свързани непосредствено, а чрез разпределението и обмена. Търговията осъществява своите функции в сферата на обмена. От г.т. на възпроизводствения процес, тя е форма на стоково обръщение.
0
0
0