Материали 1-10 от 10

Теория на възпитанието 21 стр.

Теория на възпитанието

Когато говорим за азбука на последователността трябва да разбираме, че не става дума единствено и само за система от знаци, благодарение на която човек може да изразява, изобразява, изписва своето психично перспективно речево поведение....
ndoe
53 0 0
Методи на обучение-същност класификация дидактическа технология 15 стр.

Методи на обучение-същност, класификация, дидактическа технология

Преустройството на системата на обучението се разгръща в много направления. Но както винаги, когато се е усъвършенствала по- радикално системата на обучението....
ndoe
63 3 0
ВЪЗПИТАТЕЛЕН ПРОЦЕС 15 стр. очаква одобрение

ВЪЗПИТАТЕЛЕН ПРОЦЕС

Възпитателният процес като социален и педагогически феномен се реализира чрез възпитателната дейност, възпитателното взаимодействие, възпитателните отношения и възпитателната система.
messi
13 2 0
Компоненти на възпитанието 13 стр. очаква одобрение

Компоненти на възпитанието

Същност – при определяне същността на интелектуалното възпитание, първо следва да бъде разгледано разнообразието от понятия и техните варианти, стоящи в основата на този термин. В научната литература се срещат два варианта умствено възпитание и...
aronn
0 0 0
Сравнителен анализ на книгите на Пламен Радев Обща училищна дидактика и Петър Петров Дидактика 8 стр.

Сравнителен анализ на книгите на Пламен Радев – "Обща училищна дидактика" и Петър Петров – "Дидактика"

Същност, предмет и обект на дидактиката. "Каква по същност наука е дидактиката?" С такъв въпрос започва книгата си още в предговора Пламен Радев, той търси истината между това дали тя е синтаксическа, дали е семантична, или е натуралистична....
loli
66 0 0
Методология на дидактиката 8 стр.

Методология на дидактиката

Методологията на дадена наука е различно обяснявана и представяна в своите равнища. В последно време все повече се спори дали тази система от някакви общи знания, отправни положения и предписания за дадена частна наука има...
emoto_92
39 2 0