Потърси помощ за своята домашна
Програма Добавете учебите си часове за седмицата.
Последвайте ни
Материали 1-10 от 10
- Сортирай по:
- Дата на добавяне
- Брой сваляния
- Заглавие
- Брой страници
РЕКЛАМНИТЕ КОМУНИКАЦИИ В РЕКЛАМНА КАМПАНИЯ НА „Загорка”
Насоките на изясняване на комуникационната роля и за максимално разкриване на възможностите на рекламата са обект преди всичко на стратегически оценки.
0
0
0
Интернет рекламата - новите възможности за успешно рекламиране
Интернет рекламирането набира скорост в световен мащаб и приходите от интернет рекламите нарастват с всяка изминала година, както и ефекта от тях. Все повече и разнообразни стават формите за рекламиране в уеб пространството. Възможностите за пряк...
20
1
0
Реклама и пиар
В условията на модерната икономика всяка организация, независимо от дейността и големината си, осъзнава важната роля, която информационните и комуникационните решения имат...
18
4
0
Черен pr и мястото му в съвременните масови комуникации
Идеята за насочена масова комуникация от типа черен PR е своето рода философия на убеждаващия прагматизъм. Тя е и онтология на понятието "масово изкуство" за непринуденото /подпраговото/ въздействие...
22
2
0
Реклама и PR
За ПР са публикувани стотици дефиниции. В интервю от началото на 90-те години Ед. Бърнайз посочва : "Специалистите по ПР са практикуващи социолози. Те съветват компаниите относно такива отношения и действия, които да водят до постигане на поддръжка
3
0
0
ИЗГРАЖДАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИМИДЖА
Съвременните производствено-икономически процеси стават все по-сложни и динамични. Това се определя от научно-техническия прогрес, проблемите на енергийно-суровинните ресурси, продоволствието и екологията.
0
0
0
PR кампания на хотел "Оазис" като част от ваканционен клуб "Ривиера"
Имиджът е набор от очаквания, идеи и впечатления, които се приписват на конкретен продукт или обект. Само разпознатите и одобрени от потенциалните клиенти и потребители свойства на продукта в представата за него са печеливши...
30
2
0
Рекламна кампания на Jungle Bar - Варна
Най- подходящите възможности за развитие на комуникациите е създаване и поддържане на уеб сайт чрез, който потребителите да се информират за предстоящи събития, продуктовата гама и промоции, защото не са нужни много...
7
2
0
Разработване на рекламна стратегия
В презентацията е описана методологията на създаването на рекламна стратегия. Както и показателите за планирането на рекламната дейност на Винал АД-Ловеч....
6
0
0