Реклама - Основни инструменти на интегрираните маркетингови комуникации на издателството 20 стр.

"Реклама" - Основни инструменти на интегрираните маркетингови комуникации на издателството

Видове реклама.Силни и слаби страни на рекламата.Какво прави рекламата ефективна?Връзка на рекламата с други видове маркетингови комуникации.Създаване на рекламата-етапи.Какво прави,как работи рекламата.Условия за ефективност на основните видове промоция.
ivan40
3 0 0
Търговията без рекламата е все едно да намигнеш на момиче в тъмното и да чакаш да ти обърне внимание 13 стр.

"Търговията без рекламата е все едно да намигнеш на момиче в тъмното и да чакаш да ти обърне внимание"

Рекламата е неотменен спътник на търговията.Тя възниква с появата на стоковото производство,тъй като търговската дейност винаги е изисквала изтъкване на качествата и на преимуществата на предлаганите стоки с цел да се подтикнат купувачите към извършване
ivan40
2 0 0
PR - същност история принципи функции 36 стр.

P.R. - същност, история, принципи, функции

П.Р. е елемент на стратегическия мениджмънт и изпълнява двойна функция: от една страна това е реакция на очакванията на тези, чието поведение, съждения, гледни точки могат да повлияят на функционирането и развитието на организацията, а от друга...
cblock
3 1 0
PR КАМПАНИЯ НА TEACHER ЕООД ИЗГРАЖДАНЕ БЛАГОПРИЯТЕН ИМИДЖ НА УЧЕБЕН ЦЕНТЪР STUDY 21 стр.

PR КАМПАНИЯ НА „TEACHER” ЕООД ИЗГРАЖДАНЕ БЛАГОПРИЯТЕН ИМИДЖ НА УЧЕБЕН ЦЕНТЪР STUDY

Определена PR кампания се проектира и реализира с ясно очертана цел. Настоящата PR кампанията на Учебен център STUDY цели изграждане на имиджа на Учебен център STUDY за град Пловдив като добър и оправдан избор за подготовка на кандидат-гимназисти и зрел
messi
1 0 0
PR - кампания 6 стр.

PR - кампания

Основната тема на пресконференцията следва да бъде добре обмислена, и да се сведе до максимална точност, яснота и лаконичност. Предложени са следните теми, от която следва да бъде подбрана най-добрата.
cblock
2 0 0