![Проектиране на PR кампания](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/74b4466b347c60a98e00951770d7b9a2/7929/150x194/default.jpg)
Потърси помощ за своята домашна
Програма Добавете учебите си часове за седмицата.
Последвайте ни
Филтрирай по тип
Филтрирай по университет
- Софийски университет "Св. Климент Охридски" (31)
- Икономически университет (28)
- Нов български университет (26)
- Варненски свободен университет (23)
- Бургаски свободен университет (16)
- Университет за национално и световно стопанство (13)
- Русенски университет "Ангел Кънчев" (10)
- Югозападен университет "Неофит Рилски" (10)
- Великотърновски университет "Св. св. Кирил и Методий" (8)
- Тракийски университет (7)
- Пловдивски университет "Паисий Хилендарски" (5)
- Шуменски университет "Епископ Константин Преславски" (4)
- Университет "Проф. Асен Златаров" (3)
- Технически университет (3)
- Национален военен университет "Васил Левски" (2)
- (2)
- Технически университет (1)
Материали 1-10 от 10
- Сортирай по:
- Дата на добавяне
- Брой сваляния
- Заглавие
- Брой страници
![Проектиране на PR кампания](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/74b4466b347c60a98e00951770d7b9a2/7929/150x194/default.jpg)
![РЕКЛАМНИТЕ КОМУНИКАЦИИ В РЕКЛАМНА КАМПАНИЯ НА Загорка](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/b2ee227b89e1ae72b1d741aa2a286a90/50482/150x194/default.jpg)
РЕКЛАМНИТЕ КОМУНИКАЦИИ В РЕКЛАМНА КАМПАНИЯ НА „Загорка”
Насоките на изясняване на комуникационната роля и за максимално разкриване на възможностите на рекламата са обект преди всичко на стратегически оценки.
0
0
0
![Теория и практика на ВО](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/412998e77ee121227580e3d363f75fa2/33609/150x194/default.jpg)
Теория и практика на ВО
За да уточним същността на професионалната комуникационна дейност Връзки с обществеността /PR/ е необходимо да направим някои основни разграничения между нея, а също така рекламата и маркетинга...
2
0
0
![Интернет рекламата - новите възможности за успешно рекламиране](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/2bb3043229844628920922115ca2f967/15078/150x194/default.jpg)
Интернет рекламата - новите възможности за успешно рекламиране
Интернет рекламирането набира скорост в световен мащаб и приходите от интернет рекламите нарастват с всяка изминала година, както и ефекта от тях. Все повече и разнообразни стават формите за рекламиране в уеб пространството. Възможностите за пряк...
20
1
0
![ПР на информационното общество в държавната администрация](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/ceb24e53b1bafae5d7f826370b903aa8/62296/150x194/default.jpg)
ПР на информационното общество в държавната администрация
Един от основните приоритети в политиката на правителството на Република България в предприсъединителния период е изграждането на административен капацитет, способен да осъществи демократичните реформи в страната ни, като изпълни стоящите пред държавата ц
0
0
0
![Реклама и пъблик рилейшънс онлайн](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/2300bc90acbd2f8a8caf8f304f4827e3/52543/150x194/default.jpg)
Реклама и пъблик рилейшънс онлайн
Преди всичко рекламата в интернет все повече се превръща не само в регулатор на икономически отношения, но става и инструмент за утвърждаване на начина на живот на човека в обществото, за неговата адаптация в социо-културната среда...
0
0
0
![Общуване с медиите](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/afdb67129022ab285264def615fa587a/5485/150x194/default.jpg)
Общуване с медиите
Дисциплината “Общуване с медиите” се основава на теория на комуникациите, има пряка връзка с речевата и с бизнес комуникацията, невъзможно е да се реализира без реторически умения за убеждаващо говорене...
17
2
0
![Реклама и пиар](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/a74d75778ebcaa9a01805f980ea906db/6151/150x194/default.jpg)
Реклама и пиар
В условията на модерната икономика всяка организация, независимо от дейността и големината си, осъзнава важната роля, която информационните и комуникационните решения имат...
18
4
0
![Черен pr и мястото му в съвременните масови комуникации](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/20d42f6cfcb5eda27dc59cfb68aa4732/15276/150x194/default.jpg)
Черен pr и мястото му в съвременните масови комуникации
Идеята за насочена масова комуникация от типа черен PR е своето рода философия на убеждаващия прагматизъм. Тя е и онтология на понятието "масово изкуство" за непринуденото /подпраговото/ въздействие...
22
2
0
![Реклама и PR](https://storage.googleapis.com/gcdn.copaste.net/materials/6353a8421ee460b64f2c988cc72a8391/26467/150x194/default.jpg)
Реклама и PR
За ПР са публикувани стотици дефиниции. В интервю от началото на 90-те години Ед. Бърнайз посочва : "Специалистите по ПР са практикуващи социолози. Те съветват компаниите относно такива отношения и действия, които да водят до постигане на поддръжка
3
0
0