Материали 1-10 от 10

Моята визия за организационна структура в начално училище 7 стр. очаква одобрение

Моята визия за организационна структура в начално училище

Началното обучение на българските деца е свързано с основните идеи и направления в тази област с другите страни и култури, с които българите имат взаимоотношения и обществени контакти. Местоположението на страната ни, което често и основателно се...
ivan40
0 0 0
Теми за държавен изпит Начално ограмотяване по Български език 6 стр. очаква одобрение

Теми за държавен изпит Начално ограмотяване по Български език

Методика на обучението в начална грамотност – статус на обучението в начална грамотност в контекста на нормативната база. Съвременен вариант на звуковия аналитико-синтетичен метод и методически процедури в системата му. Етапи в процеса на ограмотяване...
ivan40
0 0 0
Ефективни паралингвистични средства в невербалната комуникация с ученици 8 стр. очаква одобрение

Ефективни паралингвистични средства в невербалната комуникация с ученици

План на реферата: 1. Дефиниция на паралингвистичните средства; 2. Специфика и функции на невербалната комуникация в процеса на обучение; 3. Съчетаване на невербалната и вербалната комуникация с ученици; 4. Ефективните невербални модалности...
ivan40
0 0 0
Забавни моменти от ежедневието в детската градина 13 стр. очаква одобрение

Забавни моменти от ежедневието в детската градина

Децата са като пеперудите, понесени от вятъра - едно лети по-високо, друго по-ниско, но го правят по най- добрия начин, който могат. Защо е необходимо да ги сравняваме едно с друго...
ivan40
0 0 0
Производство на зеленчуков разсад 5 стр. очаква одобрение

Производство на зеленчуков разсад

Учениците да придобият практически знания и усвоят умения за основните технологични операции при производството на зеленчуков разсад: подготовка на почвата, избор на семена и сорт...
silviQ_88
0 0 0
Сравнение между традиционните и нетрадиционните методи на обучение 17 стр. очаква одобрение

Сравнение между традиционните и нетрадиционните методи на обучение

Всеки метод на преподаване има много свойства и характеристики, в резултат на което има много принципи за тяхното разграничаване. По тази причина педагогическата наука няма единен подход при избора на методи на преподаване...
silviQ_88
0 0 0