Материали 1-10 от 10

Поведение на потребителя в дигиталния маркетинг 65 стр. очаква одобрение

Поведение на потребителя в дигиталния маркетинг

Предмет на дипломната работа е дигиталният маркетинг и това как чрез него фирмите могат да достигат до повече потребители. Разработката разкрива дигиталният маркетинг като маркетинг, който се развива в дигиталното пространство...
messi
0 0 0
Същност на маркетинга и маркетинговия мениджмънт 41 стр.

Същност на маркетинга и маркетинговия мениджмънт

В този смисъл маркетингът може да бъде определен като съвкупност от знания, които включват необходимата информация и начините за нейната обработка за получаването на вярна оценка на пазарната ситуация...
gecata_maina
5 1 0
Маркетингови стратегии в Уеб 26 стр.

Маркетингови стратегии в Уеб

Интернет предлага голямо разнообразие от нови технологии, които могат да увеличат маркетинговите дейности в глобален мащаб. Основната цел на всяка една фирма е разработването на корпоративната уеб страница, защото това е мястото, което потребителите...
gecata_maina
0 0 0
Маркетингово изследванепродуктова политика и изследване на нови продукти продуктова политика на Актавис България ЕАД 17 стр.

Маркетингово изследване.продуктова политика и изследване на нови продукти. продуктова политика на "Актавис България" ЕАД

Ясно е, че сериозен бизнес не може да се прави на основата на информация от весници и телевизията. Маркетингови изследвания започват да се правят още в края на XIX век...
mOn
11 6 0