Материали 1-10 от 68

Позициониране на хотелски обект 93 стр.

Позициониране на хотелски обект

Туризмът, който е признат за една от най – динамичните бизнес сфери в света, засяга всички аспекти на обществения живот – икономическа, социална, политическа и духовна, е една от трите взаимосвързани индустрии (туризъм, промишленост и търговия), които дви
messi
0 0
Състояние ефективност и перспективи за развитие на кооперативния туризъм в България 60 стр.

Състояние, ефективност и перспективи за развитие на кооперативния туризъм в България

Съвременната международна туристическа индустрия се развива в сложна политическа, икономическа изсилваща се конкурентна среда. Това е резултат от съществуващите военни огнища, противопоставяне между отделните народи и религиозни общности, появата на...
messi
0 0
ПР В ХОТЕЛИЕРСТВОТО И РЕСТОРАНТЬОРСТВОТО 165 стр.

ПР В ХОТЕЛИЕРСТВОТО И РЕСТОРАНТЬОРСТВОТО

Широкото навлизане на маркетинга и ПР във всички сфери на стопанската дейност измени не само отношението към потребителите, но даде и силен тласък за развитието на приложните икономически дисциплини. По този начин маркетингът допринесе много за усъвършен
messi
0 0
Отчетност на екологичните разходи в еко хотел 10 стр.

Отчетност на екологичните разходи в еко хотел

„Да мислим зелено“ не е поредното модно течение, на което можем да станем фенове. Това не е лозунг, който медиите могат да рекламират просто ей така в медийното пространство.
messi
0 0
Разработване на бизнес план на примера на хотел 25 стр.

Разработване на бизнес план на примера на хотел

Бизнес-планирането характеризира жизнеността на бъдещата или съществуващата компания, нейните производствени и финансови елементи, маркетингови възможности и стратегии, мениджърски умения и знания.
messi
0 0
Aнализ на маркетинговото управление на верига хотели 92 стр.

Aнализ на маркетинговото управление на верига хотели

Маркетингът днес е не само търговска политика или бизнес стратегия, която се определя от мениджърите или собствениците на бизнеса и е насочена към реализирането на определен обем продажби.
messi
0 0
 Основни фактори за управление на бизнес иновациите в Новотел Пловдив 45 стр. очаква одобрение

: Основни фактори за управление на бизнес иновациите в Новотел Пловдив

Знанието, въплътено в продуктови, технологични и организационни иновации, отдавна е признато за важен фактор за икономически растеж и повишаване на жизнения стандарт.
messi
0 0
Европейски традиции в хотелиерството и ресторантьорството 23 стр.

Европейски традиции в хотелиерството и ресторантьорството

Традицията представлява онези ценности, умения и практики, които отразяват същностните характеристики на всякообщество и които то съхранява във времето, предавайки ги от поколение на поколение.
messi
0 0