Тест по банков маркетинг

Тест по банков маркетинг за студенти по банков мениджмънт. Въпросите са с един верен отговор.

Информация и рейтинг

Дата: 2021-12-12 14:04:41
Предмет: Банково дело
Предназначен за: Студенти от 5 курс
Въпроси: 12 въпр.
Сподели:

Публикуван от

admin

Въпросите, които ще видиш в теста:

  1. Сегментацията на базата на потребителското поведение се нарича:

  2. За кой етап от жизнения цикъл на банковия продукт са характерни ниски цени, висок обем продажби, бавно спадаща печалба, ожесточена конкуренция, масови потребители, умерени маркетингови разходи и забавяща се степен на растеж?

  3. Познати са следните методи за формиране на рекламния бюджет:

  4. Цените на банковите продукти и услуги и тяхното търсене се намират:

  5. Институционалната банкова клиентела може да се класифицира:

  6. Познати са следните методи за формиране на рекламния бюджет:

  7. Маркетинговият план съдържа следните основни фази:

  8. Конкурентите се групират на:

  9. Маркетинговият процес според Котлър включва следните стъпки (етапи):

  10. В зависимост от начина на общуване с клиентелата банковият маркетинг се разграничава на: