Най-общото предназначение на маркетинговите изследвания e.......
В коя фаза/фази на изследователския процес става определянето на основните изследователски въпроси?
Каква първа стъпка е подходяща, когато маркетинговият проблем е слабо структуриран?
Коя изследователска програма дава отговор на К-въпросите: кой, какво, колко, къде, кога, как?
Кое не е типично приложение на формулатианата програма?
Офертата на едно маркетингово изследване съдържа:
Омнибусно изследззне е такова, което:
Равенството на разликите 3-2=7-6 е свойство на:
Основните свойства на въпроса са:
При МИ сред купувачи на бутилирана минерална вода, основано на случайна извадка, е получено, че 15% от изследваните лица са купували, минерална вода марка ХУZ поне веднъж. Размерът на случайната грешка за този дял при 95% гаранционна вероятност е +-2%. Кое от следните твърдения е вярно?