Ще спечели ли компанията ни, ако подтикне недоходоносните клиенти да отидат при конкурентите?
Целесъобразно ли е да се започне събиране на информацията преди да се разработи план за проучването?
На кой метод за контакт предимството е, че може да достигне до хора, които не биха дали лични интервюта, недостатък е, че процентът на отговорилите е нисък и отговарят бавно.
Може ли услугата да бъде видяна и усетена преди да бъде купена?
Ако качеството на предлагания продукт е високо, а цената му е ниска, тази ценова стратегия се нарича:
Кой от методите за ценообразуване дава процентната възвръщаемост на инвестициите, ако прогнозите за обема на продажбите и разходите се окажат точни:
В кой от следните случай, компанията ще има най-голяма предпоставка за иницииране увеличаване на цените:
Какво е равнището на маркетингов канал "Производител - Потребител":
Характеристиката на каналите за разпределение "разнообразие на продукта" е:
Чрез интензивната дистрибуция: