00:00:00

Тест по маркетинг имениджмънт на транспорта

1

Ще спечели ли компанията ни, ако подтикне недоходоносните клиенти да отидат при конкурентите?

2

Целесъобразно ли е да се започне събиране на информацията преди да се разработи план за проучването?

3

На кой метод за контакт предимството е, че може да достигне до хора, които не биха дали лични интервюта, недостатък е, че процентът на отговорилите е нисък и отговарят бавно.

4

Може ли услугата да бъде видяна и усетена преди да бъде купена?

5

Ако качеството на предлагания продукт е високо, а цената му е ниска, тази ценова стратегия се нарича:

6

Кой от методите за ценообразуване дава процентната възвръщаемост на инвестициите, ако прогнозите за обема на продажбите и разходите се окажат точни:

7

В кой от следните случай, компанията ще има най-голяма предпоставка за иницииране увеличаване на цените:

8

Какво е равнището на маркетингов канал "Производител - Потребител":

9

Характеристиката на каналите за разпределение "разнообразие на продукта" е:

10

Чрез интензивната дистрибуция:

11

Как се нарича равнището на обслужване, при което потребителите сами извършват процеса 'намиране - сравняване - избор':

12

Какъв тип услуги предлагани от магазинния търговец на дребно представлява услугата 'обратно изкупуване на стари модели':

13

Как се изменят разходите на склада за съхранение на единица продукция при увеличаване на количеството на наличностите:

14

Какъв тип търговски представител е този, чиято основна задача е да изгради добронамерени отношения или да образова действителните.

15

Структурата на маркетинговите комуникации се състои от:

16

Целта на идентифицирането на стратегическите бизнес звена на компанията е:

17

Каква форма на задграничен пазар е тази при която, се формира партньорство в резултат на което в чужбина се създават определени.

18

На кой вид контрол целта е да се проучи дали компанията преследва най-добрите си възможности на пазарите при продуктите и каналите:

19

Коя е вярната последователност на маркетинговия процес:

20

За коя група на Стратегическите бизнес звена (СБЗ) от матрицата на Бостънската консултантска група е най-подходяща стратегията за увеличаване на пазарния дял, пренебрегвайки, ако това е необходимо, постъпленията в краткосрочен план:

21

Сравнително по-привлекателен ли е даден пазар, на който доставчиците имат голяма сила?

22

Има ли смисъл ценовата дискриминация, ако разходите по сегментирането и охраната на пазара надхвърлят доходите извличани чрез тази ценова дискриминация?

23

Вярно ли е че, участниците в маркетинговия канал се грижат за последователното складиране и транспортиране на продуктите?

24

Вярно ли е че, ако една фирма увеличи складовите си точки, стоките й ще се доставят по-бързо до клиентите?

25

Какъв тип търговски представител е този, чиято главна задача е доставката на даден продукт:

26

При какви случаи е удачно да се прилага концепцията за усъвършенстване на стоката (продуктовата концепция):

27

Кои са четирите поддържащи дейности в стойностната верига?:

28

Как се нарича конкурент, според модела му на реакция, ако той реагира бързо и силно чрез нападение?

29

Каква е точната последователност на процеса на взимане на решения за разработване на нов продукт:

30

Превръщането на изискванията на целевите потребители (желаните от клиента атрибути) в инженерни атрибути е известен като:

31

Кое е фундаменталното (основното) равнище на продукта в ценностната йерархия на потребителя:

32

При кой начин на адаптиране на цената, тя се определя на база различната отдалеченост на клиентите (при различни транспортни разходи):

33

Посредниците, които купуват, придобиват собственост и след това продават собственост се наричат:

34

На кой от следните стадии на жизнения цикъл на продукта, добавяната стойност от канала за разпределение по принцип е най-ниска:

35

Кой фактор на маркетинговите комуникации се прилага най-успешно на пазарите на потребителски стоки:

36

Как се нарича организацията на маркетингов отдел, която се състои от специалисти по основните маркетингови дейности:

37

Как се нарича този тип маркетинг в бизнеса на услуги, който се занимава с отношението и умението на персонала да обслужва клиента:

38

Какво е продажбена квота?

39

На кой вид контрол целта е да се оцени и подобри ефективността на похарчваните пари и въздействието на похарчените за маркетинга.

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време